Sinds maandag is de glasvezel bij ons uitgevallen. Geen PON lampje, rood knipperend LOS lampje.
Helpdesk gebeld, en er zou contact met me worden opgenomen. Inmiddels is het donderdag en nog niks gehoord helaas. Reden dat ik dit schrijf is dat ik me grote zorgen maak over de snelheid waarmee het probleem opgelost gaat worden.
Bij het begin van het contract (december vorig jaar) was er namelijk ook een probleem met de glazvezel kabel, dit heeft toen een MAAND geduurd voordat dit gerepareerd werd, met vele mislukte pogingen voor het lukte. Gelukkig had ik toen mijn oude Ziggo contract nog actief waardoor ik internet had. Nu heb ik helemaal geen backup meer, en men wil me ook geen alternatief aanbieden omdat ik geen mobiele telefonie afneem op dit moment.
Vanwege eerdere ervaringen hebben jullie hopelijk begrip voor mijn zorgen. Ik zit niet te wachten op een maand of meer zonder internet/tv. Vandaar mijn berichtje hier. Kunnen jullie nog iets betekenen? Enige wat ik wil is een noodoplossing zodat ik in elk geval iets heb...