Al sinds vrijdag geen internet.

  • 6 June 2023
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Ik heb al sinds afgelopen vrijdag geen internet.

Maandag een monteur geweest vanuit jullie, oftewel mooi snel ivm weekend. Nu is het doorgezet naar KPN. Die kunnen pas volgende week, of zelfs de week daarop komen.

Ik werk vanuit huis en ben afhankelijk van internet. Ik kan nu namelijk (minimaal) anderhalve week NIET aan het werk. Ik heb al een 4g voucher, alleen heeft mijn PC geen wifi adapter, maar werkt die op bedraad internet.

Ik zou graag een snellere oplossing hebben dan ruim anderhalve week voor waarschijnlijk een los kabeltje...

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @Maxsuperboer, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk heel graag dat je zo snel mogelijk weer up and running bent! Ik ben ook direct voor je gaan kijken en zie dat KPNNetwerkNL is aangestuurd. Ook zie ik dat er een afspraak is ingepland voor de 09-06, kan je dit voor mij bevestigen?

We hebben daar geen andere oplossing voor, is er een mogelijkheid om op een ander apparaat te werken? Of op een andere locatie? De enige optie die we namelijk hebben is het opzetten van een netwerk via hotspot, vandaar dat we ook de vouchercodes toesturen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Maxsuperboer, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk heel graag dat je zo snel mogelijk weer up and running bent! Ik ben ook direct voor je gaan kijken en zie dat KPNNetwerkNL is aangestuurd. Ook zie ik dat er een afspraak is ingepland voor de 09-06, kan je dit voor mij bevestigen?

We hebben daar geen andere oplossing voor, is er een mogelijkheid om op een ander apparaat te werken? Of op een andere locatie? De enige optie die we namelijk hebben is het opzetten van een netwerk via hotspot, vandaar dat we ook de vouchercodes toesturen. 

Hallo,

Inmiddels is die afspraak inderdaad gemaakt.

Een andere manier van werken is er helaas niet.

Het is dus even afwachten, wel heb ik 2 aanvullende vragen:

In mijn app staat nu dat er sinds maandag een storing is in ons postcode gebied. Kun jij zien wat dit voor storing is, en of dit ook het probleem zou kunnen zijn?

Daarnaast is mijn vriendin veelal thuis als ik dat niet ben, echter zit zij niet bij t-mobile, maar is ze logischerwijs nu wel door haar bundel heen en heeft ze geen internet meer. Is daar ook een oplossing voor?

 

Reputatie 7
Badge +9

@Maxsuperboer, bedankt voor je snelle antwoord! Om antwoord te geven op je vragen:

In mijn app staat nu dat er sinds maandag een storing is in ons postcode gebied. Kun jij zien wat dit voor storing is, en of dit ook het probleem zou kunnen zijn?

 Ik heb het voor je gedubbelcheckt maar op dit moment is er niks bij ons bekend.

Daarnaast is mijn vriendin veelal thuis als ik dat niet ben, echter zit zij niet bij t-mobile, maar is ze logischerwijs nu wel door haar bundel heen en heeft ze geen internet meer. Is daar ook een oplossing voor?

Dit is wel een lastige, de enige optie zou zijn om een prepaid kaartje aan te schaffen van T-Mobile, Tele2 of Ben®. Dan zal de voucher wel werken, het prepaid kaartje is wel voor eigen kosten. De andere optie is om jouw telefoon als hotspot in te stellen. Ik snap dat dit niet ideaal is en hoop dat KPNNetwerkNL een snelle fix heeft hiervoor. Omdat ze niet bij één van onze providers zit, kunnen we daar niks voor aanbieden.

Reageer