boete inleveren apparatuur

  • 9 December 2023
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Ik kreeg een mail waarin mij werd gevraagd om apparatuur in te leveren, het was mij niet duidelijk waar het om ging dus ik heb de klantenservice gebeld maar zij wisten het ook niet dus zeiden dat ze mijn case zouden sluiten.

Nu krijg ik een mail dat ik een boete krijg van 75 euro omdat ik het niet heb opgestuurd.

Vervolgens weer gebeld maar dan sta je een half uur in de wachtrij en wordt je tot 2x toe opgehangen.

Schandalig, zo ga je niet me klanten om naar mijn mening, wees duidelijk en ik doe wat ik moet doen. 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hey @Ricardodh, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie een opzegging in het systeem staan. Op dit moment verwachten we twee modems van je, de Zyxel T-50 en T-56. Je hebt een e-mail gekregen met daarin de instructie om het apparatuur terug te sturen. Lukt het niet om de QR-code omhoog te halen dan kun je dit topic gebruiken om het apparatuur als nog terug te sturen:  

 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ricardodh, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie een opzegging in het systeem staan. Op dit moment verwachten we twee modems van je, de Zyxel T-50 en T-56. Je hebt een e-mail gekregen met daarin de instructie om het apparatuur terug te sturen. Lukt het niet om de QR-code omhoog te halen dan kun je dit topic gebruiken om het apparatuur als nog terug te sturen:  

 

 

Reageer