Beantwoord

coax-dsl

  • 30 November 2022
  • 2 reacties
  • 979 Bekeken

Hallo Beste gemachtigde;

Op 7 november 2022 heb ik thuis internet aangevraagd bij T-mobile Den Helder locatie. De modem arriveerde op 14 nov maar alleen de COAX-poort aan de muur van mijn huis, helaas geen DSL-poort. Helaas heeft de door T-Mobile verzonden modem een ​​COAX-poort. Ik kon geen verbinding maken met internet vanwege deze incompatibiliteit. In het gesprek dat ik heb gevoerd met T-Mobile Klantnummer, kreeg ik te horen dat ik een afspraak moest maken met GUIDION en werd er een afspraak gemaakt voor vandaag. De technische expert is vandaag echter niet gekomen. Toen ik de klantenservice belde zeiden ze dat mijn afspraak 9 november 2022 is. Ik ben erg verdrietig en ongelukkig.

    Mijn T-Mobile Thuis abonnement is ingegaan op 21 november 2022, maar ik kan niet internetten. Ik zal waarschijnlijk vanaf deze datum worden gevraagd om te betalen. Ik heb hier een serieus probleem.

Heeft iemand suggesties voor een oplossing voor dit probleem???

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 November 2022, 19:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Muhammet Mesut 

De COAX aansluiting wordt niet gebruikt bij T-Mobile, heb je toevallig iets van onderstaande in de meterkast, woonkamer of ergens anders?

Hier sluit je dan de modem op aan met de DSL kabel en eventueel het aansluitdoosje.

Je begint pas met betalen wanneer de modem is aangesloten en het internet werkt of automatisch 14 dagen na de installatdatum mocht de modem dan nog niet aangesloten zijn.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Muhammet Mesut, puur ter aanvulling op wat Waqqas hierboven aangeeft: COAX wordt niet alleen niet gebruikt door T-Mobile, maar het biedt enkel toegang voor COAX-aansluitingen. Het is niet dat we hier bewust niet voor gekozen hebben. Bij DSL gebruik je een ISRA-punt zoals hierboven geplaatst is en bij Glasvezel een FTU. Indien je één van beiden in huis hebt, kun je van één van deze technologiën gebruikmaken.

Twijfel je over het aansluitpunt? Dat kan! Laat het ons weten in dit topic en maak een foto van de aansluitpunten in je meterkast of woonkamer, dan checken wij of het een ISRA is (of FTU natuurlijk)! 😉

Reageer