Geen internet en TV sinds vanmorgen meer

  • 28 July 2023
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Helaas heb ik sinds vanmorgen geen verbinding meer bij T-Mobile Thuis dus geen internet geen TV en ook mijn ring deurbel en huis camera werken niet meer.  Klanten service gebeld heeft alles door gemeten en niets kunnen vinden en de storing door gezet naar een monteur en nu komt het deze komt pas over 11 dagen JA jullie lezen het goed 11 dagen. Het ergste van dit geheel is dat we even 1 week tot 4 augustus thuis zijn en daarna weer in Frankrijk zitten. 

Schandalige behandeling van T-Mobile ik verwacht dan ook om in de loop van het jaar over te stappen naar een ander.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wil1955 

Heb je thuis een DSL of glasvezel aansluiting? Indien je glasvezel hebt welke lampjes zie je branden of knipperen op de mediaconverter en in je T-Mobile account bij meer onder storingen staan er geen storingen op je adres?

Je kunt Guidion ook bellen op telefoonnummer 088 2000 151 met de vraag of ze eerder kunnen komen.

We hebben glasvezel en onderin de converter zie ik enkele lampje knipperen. Ook Guidion is star en houd 8 augustus aan ook al heb ik aangegeven dat wij 4 augustus terug vliegen naar Frankrijk. Ik ben werkelijk waar des duivels om dit want als de monteur er maar 30 minuten mee bezig is waarom kan dit dan niet even snel opgepakt worden.

Reputatie 7
Badge +15

@Wil1955 

Met mediaconverter bedoel ik het kastje tussen het glasvezelaansluitpunt en router. Gaat de internetkabel vanaf de mediaconverter ook naar de WAN poort van de router?

Reageer