Geen internet (rood knipperend LOS lampje)

  • 29 October 2023
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Goedenavond, ik heb hier (Rotterdam) al ruim 5 uur opeens geen internet meer. Hoe kan ik in contact komen met de klantenservice? 

Ishana van Odido 6 maanden geleden

Hoi @SSchoenmakers, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil graag verder kijken naar een oplossing. Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:

-Brandt het WAN-lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)

-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?

-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?

Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi, Bij ons idem in postcode gebied 3069 XV, is geen storing bekend, en niemand bereikbaar... ook moderator geef geen antwoord

Ik heb alleen een telefoonnummer kunnen vinden die te bereiken is van ma t/m za tot 17:30. En buiten deze uren wordt je verwezen naar deze community, wat is dat voor waardeloze service!! Onze mobiele internetbundels zijn we op deze manier zo door heen. Als iemand dit van Odido leest, wil ik graag weten hoe we in contact kunnen komen!!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @SSchoenmakers, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil graag verder kijken naar een oplossing. Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:

-Brandt het WAN-lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)

-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?

-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?

Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Dit heb ik al drie weken. Word van het kastje naar de muur  gestuurd! Is nog steeds niet opgelost! 0,0 vertrouwen meer in odido. Ik woon tevens in 3079 gebied. En klopt een hoop niet in die wijkcentrale! Maar ze lopen wel geld van me rekening af te schrijven! Schaam je diep!

Reageer