Beantwoord

Geen netwerk COD MW3

  • 3 December 2023
  • 11 reacties
  • 1336 Bekeken

Sinds ik internet van jullie heb, kan is er geen netwerkverbinding mogelijk voor Call of Duty MW3.
 

Krijg te zien:

connection failed networking failed to start (reason: hueneme - Negev)

lees in andere topics dat er iets veranderd moet worden in de router. 
zouden jullie dit willen doen.

 

mvg Kirsten 

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 December 2023, 16:56

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @KirstenWater 

Heb je een Zyxel router?

Ga dan in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Ga naar het menu > netwerkinstellingen > thuisnetwerk > UPnP > zet beide toggles uit en klik op toepassen.

Dit zou moeten helpen.

Als ik de Admin en login ingeef kan herkent hij deze niet en kan ik dus niet inloggen …

Reputatie 7
Badge +15

@Mike026 

Als ze niet werken of je bent het wachtwoord vergeten dan kan je de router voorzien van een fabrieksreset zodat de gegevens weer hetzelfde zijn als op het kaartje.

Hallo,

Ik kom al een paar dagen niet meer in Call of Duty Warzone 2.

 

connection failed networking failed to start (reason: hueneme - Negev)

 

Zouden jullie in mijn router de nodige aanpassingen kunnen doen ?


Mvg,

Michael

Hallo @Waqqas 

 

dankjewel voor je hulp! Ik kan eindelijk weer gamen ;)

 

groeten Kirsten 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @KirstenWater 

Heb je een Zyxel router?

Ga dan in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Ga naar het menu > netwerkinstellingen > thuisnetwerk > UPnP > zet beide toggles uit en klik op toepassen.

Dit zou moeten helpen.

Hallo @Yarbug 

Met bovenstaande moet het je lukken.

Goedeavond,

ik heb nu ook al een week geen verbinding.

maar kom ook niet via dit ip met admin en ww in me router, zegt dat die verkeerd is terwijl dit niet zo is.

wie o wie kan helpen wordt er nu wel moe van.

 

groetjes,

mike

Reputatie 7
Badge +15

@Mike026

Als ze niet werken of je bent het wachtwoord vergeten dan kan je de router voorzien van een fabrieksreset zodat de gegevens weer hetzelfde zijn als op het kaartje.

Hallo @MikePLGMN hierna zou het weer moeten werken

Druk het resetknopje achterop de Zyxel in voor ongeveer 10 seconden met een paperclip bijvoorbeeld zodat alle gegevens weer maar default gaan.

Hallo,

 

Wij hebben hetzelfde probleem met spel Call of Duty; connection failed networking failed to start (reason: hueneme - Negev)

Wij hebben ook geprobeerd door in te loggen op Zyxel en ingelogd op Zyxel door twee togles uit te zetten, daar ww veranderd en deze nieuwe combi van gebruikersnaam en ww lukt ons niet om in te loggen in Zyxel. Ook het probleem met het spel blijft, de foutmelding. 

 

Kunt u ons helpen?

Hallo,

 

Wij hebben hetzelfde probleem met spel Call of Duty; connection failed networking failed to start (reason: hueneme - Negev)

Wij hebben ook geprobeerd door in te loggen op Zyxel en ingelogd op Zyxel door twee togles uit te zetten, daar ww veranderd en deze nieuwe combi van gebruikersnaam en ww lukt ons niet om in te loggen in Zyxel. Ook het probleem met het spel blijft, de foutmelding. 

 

Kunt u ons helpen?

 

 

Wat je kan doen is op de router met een klein puntje de reset knop indrukken. Dan kan je daarna weer inloggen op je router. Let wel op dat je wachtwoord dan ook reset naar fabrieks instelling. 
 

dus je zal dan het kaartje moeten hebben met de gegevens.

 

groet,

mike

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @claudiaterhove, ik heb je inmiddels op de lijst gezet om de nieuwe firmware update te ontvangen voor het modem. Het probleem zou hierna verholpen moeten zijn! Je merkt dat je de update hebt gehad doordat jouw internetverbinding kort wegvalt. 

Reageer