Beantwoord

Geen verbinding

  • 25 June 2023
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

Hallo, ik heb een Zyxel T-50 en we hebben geen internet meer de laatste dagen. Het woord steeds erger, soms een reset deed het weer, maar nu niet meer. Het gebeurde soms in de laatste manden, maar het komt vaker voor en een reset doet niks. Ik woon in Weesp. Wie kunt ons helpen? Bedankt.

icon

Beste antwoord door israelbug 26 June 2023, 14:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @israelbug 

Heb je thuis en DSL of glasvezelverbinding en is de wereldbol op de Zyxel nu rood?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en gaat de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de Zyxel?

Hallo, ik heb thuis DSL en de wereldbol is af.

Reputatie 7
Badge +15

@israelbug 

Is de modem aangesloten op het KPN ISRA punt waar ook de KPN kabel op is aangesloten dus niet via een 2de aansluitpunt? Zorg ook dat er geen aftakkingen of onnodige draadjes zijn aangesloten in het ISRA.

Ja, alles is zoals het moet. Geen aftakkingen, de modem is direkt op het ISRA aangesloten, ik heb niks anders aangesloten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @israelbug, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Op mijn lijnmeting zie ik dat je gewoon online moet zijn. Ervaar je nog steeds dat je geen internet hebt? 

Hi @israelbug, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Op mijn lijnmeting zie ik dat je gewoon online moet zijn. Ervaar je nog steeds dat je geen internet hebt? 

 

Hi, bedankt!

Vanmorgen had ik internet, we zullen zien vanavond, het gebeurt vaak s'avonds. Groet!

Reageer