-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Al een week lang geen wifi en tv, vanwege een storing. Al 5x gebeld deze week, kunnen niks en willen niks betekenen. "Er wordt een ticket aangemaakt en verder kunnen wij geen toezeggingen doen mevrouw". De gehele straat heeft dezelfde problemen, maar geen oplossingen.
Omdat ik geen mobiel abbonnement bij t mobile heb kunnen ze geen compensatie aanbieden. Ik kreeg gisteren een voucher toegestuurd voor unlimited internet, maar werkt dus niet.
Slechte service en uiterst onvriendelijk.
Hoi @Jeti90, welkom op onze Community!
Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ben er meteen voor je ingedoken, ik zie dat er meerdere malen contact is geweest met onze klantenservice. Ook zie ik dat de monteur is langs geweest en die zegt dat hij alles werkend heeft achtergelaten. Ook zie ik een nieuw ticket open staan, klopt het dat er nog steeds geen diensten zijn? Onze standaard verwerkingstijd is 5 dagen, als je binnen die 5 dagen geen gehoor hebt gehad, wil je dit dan hier aangeven? Dan ga ik er persoonlijk voor je achteraan!
Wat bedoel je precies met compensatie? Uiteraard gaan we de periode dat je offline bent geweest vergoeden. Omdat je geen abonnement hebt bij T-Mobile, Tele2 of Ben kunnen we alleen geen optie bieden voor tijdelijk internet.
Bekijk origineel