Beantwoord

Glasvezel aansluiting Den Haag

  • 28 October 2022
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Hier bij een update glasvezel aansluiting eindelijk van me tuin na binnen monteur alles gedaan van knp en energiecare zelf al meeting gedaan nu zeggen bij t -mobiel thuis dat ze van niks weten dat alles is gedaan vind ik heel raar want hun sturen iedereen aan iemand idee hoe ik een monteur kan krijgen die nu van t -mobiel die me nu eens eindelijk gaan  aansluiten want hoor niks meer van ze woord steeds van kast naar de muur gestuurd snap er niks meer van 

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 October 2022, 09:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @daveeeeeeeeeeee 

Is de installatie van glasvezel vandaag gedaan? Normaal ontvang je automatisch een mail van Guidion zodra alles in orde is aan de kant van T-Mobile.

En wat is de status nu in je T-Mobile thuis account?

Inbehandeling staat is nu al bijna 2 weken al T-Mobile en knp netwerk werken echt.niet goed  samen met elkaar weten ze niet wat doen meeting alles gedaan nu moet de volgende stap nog niet gedaan echt heel raar had al lang kunnen doen 

 

Reputatie 7
Badge +15

@daveeeeeeeeeeee

Als het glasvezel van KPN is dan kan je eens kijken op www.kpnnetwerk.nl of daar glasvezel beschikbaar staat wanneer je je adres invult, dan weet je of het bij KPN wel goed staat of niet.

 

En wat moet ik nu doen ? 

Reputatie 7
Badge +15

@daveeeeeeeeeeee

Volgens bovenstaande moeten ze het glasvezel binnen nog installeren en is de installatie nog niet afgerond in de netwerkadministratie van KPNNetwerk, je zou ook nog geen glasvezel bij andere providers kunnen nemen. Neem even contact op met de aannemer of KPNNetwerk waarom de installatie nog niet op afgerond staat.

Reageer