Glasvezel doet het niet in Rotterdam Delfshaven

  • 20 November 2023
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

Ik heb mijn abonnement omgezet naar glasvezel, maar heb nog geen verbinding.

Ik heb gebeld met KPN Netwerk en achtergekomen dat er nog gelast moet worden bij de distributiepunt. Wanneer wordt dit opgelost??

Ik zit al 3 dagen zonder internet, terwijl de DSL verbinding het wel deed. 

 

 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @Ibrahim_Uyar, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over je oplevering, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou jij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ibrahim_Uyar, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over je oplevering, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou jij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt.

Hi @Ibrahim_Uyar, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over je oplevering, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou jij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt.

Hoi Tommie,

 

Hij staat gekoppeld aan dit mailadres: XXXXX

 

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

@Tommie van Odido

Dit is het klantnummer: XXXXX

Graag zsm antwoord terug.

Groetjes,

Ibrahim

 

Moderator edit: klantnummer weggehaald. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Ibrahim_Uyar, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat wij al een ticket voor je hebben doorgezet naar KPN Netwerk NL zodat zij dit voor je kunnen oplossen! Dit pakken zij zo snel mogelijk voor je op.

Ik zie dat het DSL abonnement nog actief is op dit moment, dus je zou via deze weg nog internet moeten kunnen ontvangen. Heb je dit nog aangesloten staan en wil je voor me nakijken of je hiermee gebruik kan maken van het internet, totdat het glasvezel helemaal aangesloten is? 

Hi @Ibrahim_Uyar, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat wij al een ticket voor je hebben doorgezet naar KPN Netwerk NL zodat zij dit voor je kunnen oplossen! Dit pakken zij zo snel mogelijk voor je op.

Ik zie dat het DSL abonnement nog actief is op dit moment, dus je zou via deze weg nog internet moeten kunnen ontvangen. Heb je dit nog aangesloten staan en wil je voor me nakijken of je hiermee gebruik kan maken van het internet, totdat het glasvezel helemaal aangesloten is? 

Hoi Nora,
 

Nee dit is niet mogelijk omdat de DSL lijn van de muur is verwijderd.

 

Groetjes,

 

Ibrahim

Reageer