Glasvezel geeft vanaf dag 1 geen internet signaal

  • 17 September 2023
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Glasvezel bij aanleg niet werkend. Ticket aangemaakt door monteur, vervolgens 2e monteur geweest voor eerste onderdeel aansluiten in huis, gisteren volgende monteur geweest om aan te sluiten, Huawei kastje geeft bij PON geen licht, bij power en LAN beiden groen lichtje en bij LOS rood. Op modum 5 groene lichtjes met op internet rood lichtje. Monteurs weer weg zonder dat ik nu TV of internet heb :-(  In de mail staat dat ik vanaf gisteren als nieuwe klant ben aangesloten. Waarop dan? En nu?

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hoi Daphne, van harte welkom op de Community! Excuses voor de vertraagde reactie. Jouw topic is ons volledig ontglipt. Heb je inmiddels contact gehad met een van mijn collega's?

Laat het me maar weten, anders helpen we je uiteraard alsnog verder! 😄 @Tommie van Odido 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Daphne, van harte welkom op de Community! Excuses voor de vertraagde reactie. Jouw topic is ons volledig ontglipt. Heb je inmiddels contact gehad met een van mijn collega's?

Laat het me maar weten, anders helpen we je uiteraard alsnog verder! 😄 @Tommie van Odido 

Reageer