Glasvezelaansluiting?

  • 5 February 2024
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 2

Dag alle,

Ik sta dus op het punt om een fritzbox aan te schaffen maar ik heb geen idee over wat voor een glasvezelaansluiting ik heb? Hoe kan ik daar het beste achterkomen? Aangezien de fritzbox wordt geleverd in 3 verschillende varianten per aansluiting.

Jason van Odido 2 maanden geleden

Hoi @pockeyhock, dit kan ik vrij gemakkelijk voor je uitzoeken! Deel jouw klantnummer met me in je profiel, dan check ik het vandaag nog.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pockeyhock, dit kan ik vrij gemakkelijk voor je uitzoeken! Deel jouw klantnummer met me in je profiel, dan check ik het vandaag nog.

Reputatie 2

Hoi @pockeyhock, dit kan ik vrij gemakkelijk voor je uitzoeken! Deel jouw klantnummer met me in je profiel, dan check ik het vandaag nog.

Die staat als goed is al in de profiel.

Reputatie 7
Badge +9

Jij zit op WBA XGS-PON @pockeyhock

Reputatie 3

@pockeyhock Op dit moment kun je bij Odido nog geen eigen modem met XGS-PON gebruiken  ‘t Is maar dat je het weet. Op het forum zijn daar verschillende topics over.

Je kunt je fritzbox modem wel altijd ook als router op de ONT aansluiten (neem ik even aan hoewel ik persoonlijk geen ervaring met WBA heb), maar daar heb je dus geen modem met (vrij dure XGS-PON) SFP module voor nodig.

(Ik gebruik zelf trouwens een fritzbox met GPON SFP module, zonder ONT.)

Reageer