Beantwoord

Haperingen op internetverbinding

  • 24 August 2023
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

ik denk dat wij eigenlijk altijd haperingen hebben op onze internet verbinding maar dat die maar op een paar manieren zichtbaar worden:

  • in video calls: Zoom, Google, Teams, het maakt niet uit maar om de paar minuten stokt de boel voor 2 seconden 
  • in TV anywhere app op Apple TV: regelmatig krijgen we ‘fout opgetreden’

netflix, disney+, prime werken allen probleemloos eigenlijk. de tv anywhere app heeft waarschijnlijk minder buffering en daarom uit het zich ook.

gewoon browsen gaat ook wel goed, maar mogelijk zit je daar vaak buiten die haperingen van 2 secondes. 

in video calls is het dus altijd en meerdere keren duidelijk merkbaar en verstorend.

het maakt overigens niet uit op welk apparaat: macbook, pc of mobiel, video sessies zijn altijd problematisch, dus het lijkt me geen probleem met de gebruikende HW maar iets centraals op de verbinding.

kan iemand van T-mobile dit eens monitoren?

of de verbinding controleren?

 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 25 August 2023, 12:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @richardk0, ik zie dat je dit ook in een ander topic hebt laten weten. Hier heb ik inmiddels al gereageerd. Zou je het in het vervolg op één reactie of topic willen houden? Check anders nog eens onze huisregels. Je kunt de antwoorden op mijn vragen wel in dit topic plaatsen. Je verbinding ziet er trouwens top uit aan deze kant, ik kan geen instabiele verbinding terug vinden. Ik wil het dus graag verder onderzoeken!

Reageer