Het is drie weken geleden en ik kan mijn glasvezelnetwerk niet gebruiken

  • 8 May 2023
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Mijn glasvezel netwerk werkt tot nu toe niet. Ik heb T-mobile gebeld, maar tot nu toe heeft niemand me geholpen. Ik ben naar mijn huis gegaan om te kijken wat er aan de hand is.Het is drie weken geleden dat ik besloot mijn glasvezelnetwerk uit te schakelen en ik ben erg ontevreden over de service van hun bedrijf

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @G CHEN welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik zie dat je ook al meerdere malen met onze klantenservice gesproken hebt. Ik had je graag verder willen helpen, echter is dit al in behandeling bij Fiber! Zodra zij meer weten wordt er contact met je opgenomen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @G CHEN welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik zie dat je ook al meerdere malen met onze klantenservice gesproken hebt. Ik had je graag verder willen helpen, echter is dit al in behandeling bij Fiber! Zodra zij meer weten wordt er contact met je opgenomen.

Reageer