Hoe kan het dat op de website van Odido staat dat ik glasvezel internet kan nemen maar op de site van dutch open fibers staat van niet. Ik moet nog 20 dagen wachten tot de lijn open gaag.

  • 7 April 2024
  • 5 reacties
  • 42 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoe kan het dat op de website van Odido staat dat ik glasvezel internet kan nemen maar op de site van dutch open fibers staat van niet. Ik moet nog 20 dagen wachten tot de lijn open gaag. 

Tommie van Odido 22 dagen geleden

Hoi @WilcoL, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee, ik ben erg benieuwd hoe de vork precies in de steel zit. Klopt het dat je een DSL aansluiting bij ons had, deze hebt opgezegd en een nieuw glasvezelabonnement hebt aangevraagd? Is het FTU (Het kastje waar de glasvezel naar binnen wordt gebracht) al bij jou geïnstalleerd of moet dat nog gebeuren?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @WilcoL 

Misschien wordt de optie alvast gegeven om een abonnement te nemen en daarna zal het glasvezel aangesloten worden.

Bij ODF wordt er een glasvezelaansluitpunt geplaatst nadat je een abonnement hebt afgesloten voor glasvezel.

Ja maar het glasvezelpunt had ik ook al voordat mijn abbonoment werd stopgezet.

Reputatie 7
Badge +15

@WilcoL 

Je wilt nu klant worden bij Odido? Probeer het eens want de site van KPNNetwerkNL heeft soms ook een weergave fout, je ziet dan geen aansluiting terwijl er al lang een glasvezelaansluitpunt is 

Ja ik was ook al klant van Odido, nu moest ik weer opnieuw abbonoment afsluiten maar zit ik ineens meer dan een maand zonder internet en mijn startdatum dat mijn abbonoment zou gaan lopen is zomaar met een maand verlengd.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @WilcoL, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee, ik ben erg benieuwd hoe de vork precies in de steel zit. Klopt het dat je een DSL aansluiting bij ons had, deze hebt opgezegd en een nieuw glasvezelabonnement hebt aangevraagd? Is het FTU (Het kastje waar de glasvezel naar binnen wordt gebracht) al bij jou geïnstalleerd of moet dat nog gebeuren?

Reageer