Huawei HG659 probleempje.

  • 12 January 2024
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo iedereen!

Sinds kort doet de WIFI 2.4G band vreemd. Nou eigenlijk de helft. Er kan niet meer ingelogd/ verbinding gemaakt worden. 2.4G gast WIFI doet het gewoon.

WIFI 5G band gedeelte doet het ook gewoon. 

Helaas gebruiken veel slimme apparaten hier in huis de 2.4G band dus heb ik ‘m nodig.

Maar dan….

Na een harde reset met de standaard wachtwoorden werkt het wel. Pas ik het WIFI wachtwoord aan, dan krijg ik bovenstaand probleem. De 2.4G band is dan niet meer bereikbaar/ koppelbaar. Nogmaals, 2.4 gast WIFI doet het wel. 

Het gebruikte wachtwoord heeft het de afgelopen jaren altijd gedaan en wil ik zo houden omdat ik anders alle slimme apparaten in en om het huis opnieuw moet cofigureren.

Iemand bekend met dit probleempje?

 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op de Community! @D1ck 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Wel erg vreemd dat de verbinding wel werkt, maar dat het veranderen van het wachtwoord het probleem lijkt te veroorzaken. Ik durf zelf niet goed te zeggen waar dit aan zou kunnen liggen. @Waqqas Of @eric hebben jullie enig idee waarom dit gebeurd?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op de Community! @D1ck 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Wel erg vreemd dat de verbinding wel werkt, maar dat het veranderen van het wachtwoord het probleem lijkt te veroorzaken. Ik durf zelf niet goed te zeggen waar dit aan zou kunnen liggen. @Waqqas Of @eric hebben jullie enig idee waarom dit gebeurd?

Reputatie 7
Badge +14

Hoeveel apparaten heb je op de 2.4 ghz aangemeld? Daar is namelijk een limiet voor, meestal 32 devices.

Reageer