Ik kan geen verbinding maken met mijn Google Nest-camera's via het wifi-netwerk.

  • 30 March 2024
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Ik heb de andere vergelijkbare onderwerpen op het forum bekeken en alle aanbevolen stappen geprobeerd. Maar toch kan ik mijn nieuwe Google Nest-camera niet toevoegen aan het wifi-netwerk. Ik krijg de foutmelding "something went wrong. we couldn't connect to that network. check your password", hoewel ik er zeker van ben dat ik het juiste wachtwoord heb ingevoerd. Ik had nooit problemen toen ik Ziggo gebruikte. Dit is erg vervelend, ik hoop dat het wordt opgelost, anders overweeg ik terug te gaan naar Ziggo. 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi Colobot, dit is snel op te lossen, ik help je hier heel graag mee! Ik zie dat deze vraag inmiddels ook al in een ander topic hebt gesteld, namelijk: Wiim Pro Plus krijgt geen IP van Zyxel T-56. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat het antwoord efficient blijft.

Inmiddels heb ik op je gereageerd in het andere topic, dit kunnen wij snel helemaal voor je oplossen! 😄

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi Colobot, dit is snel op te lossen, ik help je hier heel graag mee! Ik zie dat deze vraag inmiddels ook al in een ander topic hebt gesteld, namelijk: Wiim Pro Plus krijgt geen IP van Zyxel T-56. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat het antwoord efficient blijft.

Inmiddels heb ik op je gereageerd in het andere topic, dit kunnen wij snel helemaal voor je oplossen! 😄