Installatie probleem

  • 7 December 2023
  • 8 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Na meerdere keren bellen zijn wij er wel een beetje klaar mee. Wij wachten al 6 maanden op een wijziging in het systeem. Kunnen jullie het eindelijk afronden zodat wij over kunnen gaan op 8gigabit ipv 1.

 

 

 

 

 

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @UnhappyOdidoUser, goed dat je aan de bel trekt, ik help je hier heel graag mee! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik zie dat er een verzoek is geopend bij de technische dienst om je abonnement snel naar de juiste status te zetten. Op dit moment is de status namelijk nog ‘in oplevering.’ Ik verwacht dat wij dit vandaag of vlak na het weekend kunnen aanpassen en vervolgens kan je volledig genieten.

Hier komt heel snel verandering in, je kan binnen de kortste keren volledig genieten van je abonnement! 😃

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @UnhappyOdidoUser 

Op welke wijziging wacht je precies? 

FYI - 8 Gbps is niet beschikbaar via het KPN en Delta glasvezelnetwerk.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @UnhappyOdidoUser, goed dat je aan de bel trekt, ik help je hier heel graag mee! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik zie dat er een verzoek is geopend bij de technische dienst om je abonnement snel naar de juiste status te zetten. Op dit moment is de status namelijk nog ‘in oplevering.’ Ik verwacht dat wij dit vandaag of vlak na het weekend kunnen aanpassen en vervolgens kan je volledig genieten.

Hier komt heel snel verandering in, je kan binnen de kortste keren volledig genieten van je abonnement! 😃

Reputatie 1

Hoi @UnhappyOdidoUser, goed dat je aan de bel trekt, ik help je hier heel graag mee! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik zie dat er een verzoek is geopend bij de technische dienst om je abonnement snel naar de juiste status te zetten. Op dit moment is de status namelijk nog ‘in oplevering.’ Ik verwacht dat wij dit vandaag of vlak na het weekend kunnen aanpassen en vervolgens kan je volledig genieten.

Hier komt heel snel verandering in, je kan binnen de kortste keren volledig genieten van je abonnement! 😃

 

Dank je voor je bericht. We wachten al sinds maart 2021 op STAP 4: Installatiedatum bekend. Pretty embarrassing! Vandaag is er niets veranderd aan deze situatie, wat jammer is omdat we er steeds achteraan moeten gaan. Vorige week belde ik en een meneer van de klantenservice zei dat het binnen 5 werkdagen opgelost zou worden. Hij beweerde het doorgestuurd te hebben, maar toen ik na 5 werkdagen opnieuw belde, nam een mevrouw op en zei dat de meneer van daarvoor helemaal niets had doorgestuurd. Daarna heeft deze mevrouw iets doorgestuurd, maar dat is niet opgepakt. Vervolgens belde ik nogmaals, en een andere meneer van de glasvezelafdeling zou vandaag contact met ons opnemen als er sprake was van een wijziging. We wachten al jaren :) Kun je dit nu escaleren?

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @UnhappyOdidoUser, ik heb alles dubbel gecheckt voor je! Het is op dit moment doorgezet naar de juiste afdeling en zij zullen dit echt zo snel mogelijk in orde maken. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Hoi @UnhappyOdidoUser, ik heb alles dubbel gecheckt voor je! Het is op dit moment doorgezet naar de juiste afdeling en zij zullen dit echt zo snel mogelijk in orde maken. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Bedankt Ishana,

Er is echter nog steeds geen verandering.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @UnhappyUser, het is niet toegestaan om Odido in je naam te hebben. Ik heb daarom je gebruikersnaam gewijzigd.

 

Ik heb het ook direct opnieuw doorgezet. Het wordt nu naar de juiste afdeling gestuurd door onze Back Office. Je bent namelijk ook al sinds 12-06 online maar er is nog geen factuur geweest. We gaan het onderzoeken.

 

Reputatie 1

Hallo Tommie, wat vervelend dat je mijn naam zomaar wijzigt. 

 

Welnu, als je toevallig met de backoffice hebt gesproken, informeer dan naar onze discussie met Roy. We hebben een heerlijk gesprek gehad over tegemoetkomingen vanwege het nogal verwarrende gedrag van T-Mobile tegenover ons. Een wachttijd van 2,5 jaar voor glasvezel – een waar spektakel, bestaande uit bijna dagelijkse telefoontjes om afspraken te regelen of iets te laten gebeuren, om nog maar te zwijgen over de extreem lange e-mailthread die al meer dan een jaar aan de gang is.

 

Als gevolg daarvan kregen we vriendelijk vrijstelling van betaling voor de eerste 6 maanden. Het is werkelijk jammer dat je zo graag wilt onderzoeken, maar merkwaardig ongeïnteresseerd bent in de aanhoudende stilstand van onze status gedurende de afgelopen 6 maanden, wat ons de afgelopen paar weken meerdere keren aan de telefoon heeft gekregen, waarbij ons steeds werd verteld dat er iets zou gebeuren, met beloftes van 3 dagen hier, 5 dagen daar, keer op keer... Los mijn probleem gauw op. Alsjeblieft.

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @UnhappyUser, goed dat je dit aangeeft, dit zie ik inderdaad terug in mijn systeem. De betaling had op 16-11-2023 van start moeten gaan. Ik heb dit dan ook meteen doorgegeven. Ze gaan het voor je oplossen! 

Reageer