Internet werkt niet met nieuwe modem van odido

  • 23 October 2023
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Laatst de nieuwe modem ontvangen van Odido (Zyxel T56). Ook zat de mediaconverter erbij. Nadat alles was aangesloten, merkte ik dat het internetlampje van de modem rood brandde. Geen internet dus. Op de witte converter van Zyxel brandden alle lampjes groen, behalve het ‘speed’ lampje, want die gaf helemaal geen licht. Wij zitten al langere tijd op het glasvezelnetwerk en hebben het 1000Mbps abonnement. De oude modem was eentje van Draytek uit 2018 ook van Odido.

 

Vervolgens gebeld met de klantenservice. Nadat er metingen waren verricht, kreeg ik te horen dat er iets mis was aan de technische kant gerelateerd aan het signaal. De precieze reden wist de medewerker van de klantenservice niet, omdat het blijkbaar te maken het met de technische dienst. Oftewel, geen onmiddellijke oplossing mogelijk en is een monteur vereist is wat ik meekreeg.

Dat betekent dat we minimaal deze week zonder internet zitten. Dit was minder zuur geweest als we de afgelopen weken niet vreselijke ervaringen hadden met de klantenservice. Ik ben 3 weken bezig geweest om mijn internet te verhogen, er werd van alles beloofd maar niet nagekomen, nu moet ik ook nog wachten op een e-mail voordat ik een afspraak kan maken met de monteur, wie weet hoe lang dit nog gaat duren, dit kan echt niet, ik wil een tegemoetkoming voor ieder dag dat wij zonder internet zitten, en een oplossing vanuit jullie zo snel mogelijk, ik wil graag dat jullie een afspraak inplannen voor een monteur want ik ben moedeloos!!

Ik hoop dat jullie snel iets voor me kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Y.Isik

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @Isiky, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Als het speedlampje uit is krijgt het Media Converter geen goede verbinding door vanuit de wijkcentrale. Hier moet inderdaad een monteur voor langskomen. Ik zet dit graag voor je in werking, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Isiky, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Als het speedlampje uit is krijgt het Media Converter geen goede verbinding door vanuit de wijkcentrale. Hier moet inderdaad een monteur voor langskomen. Ik zet dit graag voor je in werking, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt!

Reageer