iptv geblokkeerd sinds vandaag, t56 modem

  • 4 October 2023
  • 5 reacties
  • 376 Bekeken

Mijn iptv provider is geblokkeerd sinds vandaag. Werkt wel via hotspot mobiel en achter vpn, maar niet op het bedrade netwerk

heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt !

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @Cleetusmacfarland, welkom op onze Community!

Ik heb een aantal aanpassingen gedaan op het modem. Ik heb wifi 6 uitgeschakeld en de beveiliging op WPA2 gezet. Kan je het modem rebooten en nogmaals proberen verbinding te krijgen met je IPTV? Lukt dit nu nog niet, dan kun je het beste doen wat @Waqqas voorgesteld heeft. Wil je ons daarna een terugkoppeling geven? Alvast bedankt.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Cleetusmacfarland 

Je kan het beste de aanbieder van de IPTV contacteren om te kijken of die je kan helpen door iets te resetten bijvoorbeeld. Of gaat het om IPTV van Odido?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Cleetusmacfarland, welkom op onze Community!

Ik heb een aantal aanpassingen gedaan op het modem. Ik heb wifi 6 uitgeschakeld en de beveiliging op WPA2 gezet. Kan je het modem rebooten en nogmaals proberen verbinding te krijgen met je IPTV? Lukt dit nu nog niet, dan kun je het beste doen wat @Waqqas voorgesteld heeft. Wil je ons daarna een terugkoppeling geven? Alvast bedankt.

Beste Tommie, bedankt voor je snelle actie. Ik heb het modem gereboot, en het lijkt nu weer te werken.

 

maar wat hebben wifi-6 en wpa2 te maken met een bedrade verbinding? 
 

groet Cleetus 

IPTV werkt weer, maar nu wil mijn iPhone niet meer verbinden met wifi, ook niet na herhaaldelijk herstarten van de router en het mesh access point 

 

Reputatie 7
Badge +14

Je Iphone gebruikt dan WPA3. Laat je Iphone je lokale wifi netwerk 'vergeten'. Start dan weer zoeken naar netwerk en voer opnieuw je paswoord in.

Reageer