isra punt

  • 29 January 2024
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Beste allemaal,

In deze community heb ik al gezocht naar mijn vraag maar heb het antwoord nog niet gevonden. Ik ben overgaan op Odido maar zit nu zonder internet omdat ik geen idee heb hoe ik mijn modem aan moet sluiten. Ik heb een kabel doorgeknipt om te kijken of dit de kabel met rode en blauwe draad was. Maar dat was de draad dus niet. Ik heb echt geen idee hoe ik het modem aan kan sluiten. Op mijn blauwe isra kabel zit een splitter. Een van die draden die in mijn ziggo modem ging heb ik nu doorgeknipt. De linker witte heb ik doorgeknipt. De grijze rechter gaat naar boven. Heb ook al de telefoonkabel erin geprobeerd. Kan iemand mij helpen? 
Dank Esther

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Eesstthheerr, fijn dat je een foto kon posten, dit helpt erg om mee te kijken met je situatie! Een ISRA aansluiting komt vrijwel altijd voor in een van deze vormen:

ISRA aansluitingen

Herken je toevallig een van deze aansluitingen in de meterkast? Mocht je niks in de meterkast zien wat hierop lijkt, dan is de kans ook reëel dat de ISRA aansluiting bijvoorbeeld in je woonkamer zit. Mocht je 'm toch nog niet kunnen vinden, ik zie dat er snel een expert van Guidion bij je langskomt om dit helemaal voor je uit te zoeken. Hoe dan ook is dit dus snel opgelost! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Eesstthheerr, fijn dat je een foto kon posten, dit helpt erg om mee te kijken met je situatie! Een ISRA aansluiting komt vrijwel altijd voor in een van deze vormen:

ISRA aansluitingen

Herken je toevallig een van deze aansluitingen in de meterkast? Mocht je niks in de meterkast zien wat hierop lijkt, dan is de kans ook reëel dat de ISRA aansluiting bijvoorbeeld in je woonkamer zit. Mocht je 'm toch nog niet kunnen vinden, ik zie dat er snel een expert van Guidion bij je langskomt om dit helemaal voor je uit te zoeken. Hoe dan ook is dit dus snel opgelost! 😃

Reageer