Beantwoord

JBL box koppelen via google Home aan Zyxel T56

  • 19 January 2024
  • 19 reacties
  • 308 Bekeken

Hoe ver zijn ze met dit probleem

icon

Beste antwoord door henkdeleeuw 19 January 2024, 19:18

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 4
Badge

Probleem is in de testfase opgelost, de nieuwe firmware is nog niet algemeen uitgerold. Als je je in het onderstaande topic aanmeldt, heb je kans dat je maandag of dinsdag al een update kunt ontvangen:
 

 

Bij deze aangemeld

Wij willen ons ook graag aanmelden voor de update. 

We hebben dit ook bij jullie service desk doorgegeven. 

 

Reputatie 6
Badge +2

@henkdeleeuw Dank je wel voor het delen van het algemene topic! @Erwin E @Rob Delsman Goed dat jullie je hebben aangemeld. Op dit moment is @Tommie van Odido afwezig, maar zodra hij terug is, worden jullie op de lijst gezet. 

Ik raad aan om het gedeelde topic in de gaten te houden, hier plaatsen wij alle updates omtrent de Zyxel T-56 bug. 

Bij deze ook graag een oplossing voor de jbl boxen te conecten met zyxel t 56 modem

Probleem is in de testfase opgelost, de nieuwe firmware is nog niet algemeen uitgerold. Als je je in het onderstaande topic aanmeldt, heb je kans dat je maandag of dinsdag al een update kunt ontvangen:
 

 

Meld me ook aan voor dit probleem

Reputatie 4
Badge

Probleem is in de testfase opgelost, de nieuwe firmware is nog niet algemeen uitgerold. Als je je in het onderstaande topic aanmeldt, heb je kans dat je maandag of dinsdag al een update kunt ontvangen:
 

 

Meld me ook aan voor dit probleem

Check eerst even of de twee volgende regels telkens terugkomen in het logboek van je router:

Als dat zo is, helpt de firmware update, en daarvoor kun je je aanmelden in het topic van deze link.

Want dat is het topic dat voor dit probleem bijgehouden wordt, ook al heb je een JBL en geen Wiim.

Probleem is in de testfase opgelost, de nieuwe firmware is nog niet algemeen uitgerold. Als je je in het onderstaande topic aanmeldt, heb je kans dat je maandag of dinsdag al een update kunt ontvangen:
 

 

Bij deze graag aanmelden.

Hoe zit t met de testfase, krijgen we binnenkort de oplossing!!!!!

Reputatie 4
Badge

Hoe zit t met de testfase, krijgen we binnenkort de oplossing!!!!!

Als je je klantnummer in je profiel zet en je meldt in het topic over de Wiim Pro Plus waar ik in vorige berichten naar linkte krijg je de update binnen een paar dagen (soms al sneller). Je hebt mijn eerdere antwoord als "Antwoord" geselecteerd, en dan kijken de moderatoren niet meer mee. En ik ben ook maar een medeklant, dus ik kan niet meer doen dan je naar dat andere topic verwijzen.

Ik heb me aangemeld voor de oplossing van het probleem. Nu heb ik zojuist ook mijn klantnummer in mijn account gezet.

 

Graag hoor ik zsm wat te doen..

Reputatie 4
Badge

@Tommie van Odido kun je @DaphneJulian19 en @Erwin E toevoegen aan de lijst? Het andere topic kunnen ze niet vinden.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @DaphneJulian19 & @Erwin E, ik heb jullie toegevoegd!  

Hey @DaphneJulian19 & @Erwin E, ik heb jullie toegevoegd!  

Wanneer hoor ik wat over een oplossing?

Reputatie 7
Badge +9

Het modem is geupgraded @DaphneJulian19. Als het goed is moet je nu verbinding kunnen maken! 

Hoi,

Dank je wel, verbinden lukt nu..

Ik wil ook zo'n update aub. Kunnen jullie zorgen dat dit gebeurt? Ik zit nu al weken hiermee te klootzakken omdat me speakers niet verbinden 

Reputatie 6
Badge +2

@Ccommers Ik heb je gelijk op de lijst gezet voor de update! Ik verwacht dat je deze morgen in de loop van de dag zal ontvangen. 

Goede avond,

graag zou ik ook de nieuwe firmware update ontvangen van de Zyxel T-56 

 

krijg ik ook een melding als die eenmaal geïnstalleerd is?

 

Met vriendelijke groet,

Tim Olcay

Reageer