Beantwoord

Kan niet connecten met CoD spellen/servers na gebruik van Zyxel T-56

  • 7 February 2024
  • 22 reacties
  • 385 Bekeken

Sinds de aanschaf van de nieuwe Odido modem van Zyxel T-54 naar Zyxel T-56 kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD op de PC.
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk; HUENEME-NEGEV of Server disconnected.
Gebruikte toen (en nogsteeds) altijd een TP-Link TL-WPA8631P adapter die aangesloten was aan de modem en via een stopcontact aangesloten was met een internetkabel naar mijn PC, weinig MB speed gaf, maar dat is best normaal van waar ik zit.
Op de dag dat we een nieuwe model kregen en dat ik betere wifi wou krijgen heb ik een PCIe adapter Intel(R) Wi-Fi 6E AX210 160MHz (foto 5) gehaald die mij nu het zelfde stabiliteit geeft maar wel 100x meer MB's. (Pakte een stabiele 4-6mb/s met internetkabel, en nu met WiFi 100mb/s.)
Dat is nu geen probleem alleen als ik nu een wifi test doe met mijn wifikabel waar ik altijd een stabiele 5ms ping/ 5-10ms upload/download speed kreeg, krijg ik nu dit: zie foto 4

Vanwege deze reden gebruik ik mijn internetkabel niet meer. Maar op een rare manier kan ik via mijn internetkabel en WiFi niet meer COD gaan spelen.
En nog meerdere problemen die ik in de afbeeldingen laat tonen.

Gebasseerd op alles wat ik heb gedaan, DNS vernieuwen/CMD codes invoeren, modem/router restarten/rebooten, port-forwarden (TCP/UTP), gebruik van ethernet kabel of draadloos wifi werkt niet.

Op de eerste foto zie je de fout, op de tweede foto staat er een code rechtsonder die zou moeten veranderen naar dit: (bekijk foto 3) dit gebeurt alleen wanneer je netwerk doorgaat. Op de derde foto kun je zien dat het doorgaat en mij toestaat om het spel binnen te gaan. Alleen dit gebeurde terwijl ik verbonden was met mijn telefoon wifi.

Heeft iemand hier kennis van? Of dat Odido hier zelf naar kan kijken want vanuit mijn ogen ziet het eruit als een probleem met de DNS of de gebruikte poorten die bij het nieuwe systeem van de T-56 word gebruikt?
 

foto 1
Foto 2
Foto 3

 

foto 4 (Internetkabel TPlink adapter)
foto 5/WiFi  (Het is normaal dat de latency omhoog gaat omdat het een maximale snelheid wilt berekenen, als ik hem op een 500mb limiet zou zetten zou ik een sterke 10ms bij alle 3 pakken maar het gaat om de reden waarom ik nu zo slecht peak met een internetkabel?
oto 4
icon

Beste antwoord door Richievdheij 7 February 2024, 18:00

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Richievdheij

Als je je klantnummer van de vast abonnement in je profiel zet kunnen we een update pushen die er voor moet zorgen dat CoD weer gaat werken. 

 

Hi @Richievdheij

Als je je klantnummer van de vast abonnement in je profiel zet kunnen we een update pushen die er voor moet zorgen dat CoD weer gaat werken. 

 

Yess, de klantnummer staat op mijn account. Of word het bij u niet getoond?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Richievdheij

Als je je klantnummer van de vast abonnement in je profiel zet kunnen we een update pushen die er voor moet zorgen dat CoD weer gaat werken. 

 

Yess, de klantnummer staat op mijn account. Of word het bij u niet getoond?

ja wel, maar dat is het klantnummer van mobiel ;) 

Hi @Richievdheij

Als je je klantnummer van de vast abonnement in je profiel zet kunnen we een update pushen die er voor moet zorgen dat CoD weer gaat werken. 

 

Yess, de klantnummer staat op mijn account. Of word het bij u niet getoond?

ja wel, maar dat is het klantnummer van mobiel ;) 

Alstublieft, het staat erop!

Reputatie 7
Badge +4

Update is gepushed

Update is gepushed

Is gefixed, bedankt.

Hoi, ik heb hetzelfde probleem.

Mij klantnummer is x

 

Opgelost

Hier idem probleem, graag update doorzetten s.v.p.

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik heb hetzelfde probleem.

Mij klantnummer is x

 

Opgelost

Ik heb je Mobiele klantnummer even weggehaald gezien dit openbaar is. Als je je klantnummer van vast internet in je profiel zet kunnen we update pushen 

 

@Sven-Odido ik heb hetzelfde probleem. Kan je mijn router ook een update sturen?

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-Odido ik heb hetzelfde probleem. Kan je mijn router ook een update sturen?

Update is gepushed

@Sven-Odido  ik heb hetzelfde probleem. Kan je mijn router ook een update sturen?

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-Odido  ik heb hetzelfde probleem. Kan je mijn router ook een update sturen?

Update is gepushed! 

@Sven-Odido , kan je dit ook voor mij fixen? 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb je toegevoegd aan de lijst @stevencro! De update zal snel gepushed worden. 

Update is gepushed

Goedemiddag,

Weet niet of dit een probleem is vanuit Odido's of van onze kant maar blijkbaar krijg ik Packet-loss vanwege het weinig ontvangen/verzenden van de Uploadspeed. Dit was toen niet zo.
Jitter peakt elke keer, die was toen stabiel 1ms.
 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Richievdheij, een upload van 1 komt meestal door een defecte internetkabel. Zou je alle kabels willen nalopen? Als er ook maar één vezel niet goed zit dan haal je de upload al niet. 

Hi @Richievdheij, een upload van 1 komt meestal door een defecte internetkabel. Zou je alle kabels willen nalopen? Als er ook maar één vezel niet goed zit dan haal je de upload al niet. 

Yess ik zal op de andere topic alle bijbehorende gegevens sturen:

Dit is de topic: 

 

Ik heb hetzelfde probleem, kan je de modem ook updaten voor mij?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @aziz001, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Hallo voor mij kwam ik ook niet in het spel vervolgens door mensen upnp uitgeschakeld omdat dat zou helpen, doet de spel het maar spel nu onspeelbaar door lag. 
 

en dit terwijl ik zonder glasvezel vorige week met een abbo met maar 32mbs nooit problemen had

@Tommie van Odido 

@Sven-Odido 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Chaats, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Reageer