Klacht nieuw abonnement

  • 22 February 2024
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Op 2 februari 2024 zou mijn overstap naar Odido voor thuisinternet plaatsvinden, zoals afgesproken in onze overeenkomst. Echter, tot mijn grote teleurstelling en frustratie, is deze overgang niet correct uitgevoerd. Bij mijn eerste contact met uw medewerker, Arnoud, op die dag, werd mij ten onrechte verteld dat mijn overgang pas op 15 februari zou plaatsvinden, ondanks de overeenkomst die ik met uw bedrijf had gesloten voor de datum van 2 februari.

Ik verzocht om een schriftelijke bevestiging van deze wijziging, maar heb hier nooit meer iets over vernomen. Op 15 februari, de vermeende nieuwe overgangsdatum, bleef mijn internetverbinding echter onbestaande. Pas op 17 februari ontving ik een sms-bericht van jullie waarin stond dat mijn overstap had plaatsgevonden, maar wederom zonder daadwerkelijke internetverbinding.

Na herhaalde telefoontjes met uw klantenservice, waarin ik herhaaldelijk mijn situatie uitlegde, stuurde u een monteur van Guidion om het probleem op 17 februari op te lossen. Deze monteur bevestigde dat er een probleem was en stuurde de melding door naar uw bedrijf. Ondanks deze melding, heb ik tot op heden geen enkele vorm van communicatie of actie van uw kant ontvangen om het probleem op te lossen. Bovendien, ondanks het aanbieden van een internetvoucher als tegemoetkoming, heb ik nauwelijks gebruik kunnen maken van internet thuis. Slechts één avond kon ik met mijn laptop en televisie verbinden via de hotspot van mijn mobiele telefoon. Dit is onacceptabel voor een nieuwe klant zoals ik. Uw collega Beatries die ik op 18 februari heb gesproken, verzekerde mij dat er een melding zou worden gemaakt bij KPN en dat er binnen twee werkdagen geholpen zou worden. Helaas heb ik noch van u, noch van KPN iets vernomen!!!

Ik ben uiterst teleurgesteld in de gebrekkige service die ik tot nu toe heb ervaren. Ik eis dan ook dat dit probleem onmiddellijk wordt opgelost en dat ik binnen 24 uur een bevestiging ontvang van de acties die u onderneemt om mijn internetverbinding te herstellen. Bovendien verwacht ik een passende compensatie voor het ongemak en de tijd die ik heb moeten besteden aan het oplossen van dit probleem. Ik vertrouw erop dat u deze kwestie serieus zult nemen en dat u snel actie onderneemt om mijn probleem op te lossen. Mocht ik binnen de gestelde termijn geen bevredigende reactie ontvangen, dan behoud ik mij het recht voor verdere stappen te ondernemen.

In afwachting van uw spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,

 

Klantnummer *mod edit: vermeld graag geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic.*

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Floweroua, goed dat je aan de bel trekt en bedankt voor je uitgebreide verhaal, het liefst had ik gezien dat je direct kon genieten van het internet! Een snelle oplossing is voor mij het allerbelangrijkst en daarom ben ik hiervoor meteen in je dossier gedoken. Ik was blij om te lezen dat je inmiddels contact hebt gehad met KPN en dat je snel een afspraak met hen hebt staan.

Het is mij niet geheel duidelijk waar de 15 februari vandaan kwam, sorry voor deze verwarring. Ik zie namelijk dat KPN aangeeft je internetlijn per 2 februari te hebben geactiveerd. Vervolgens krijg je 14 dagen de tijd om je modem aan te sluiten voordat de overstapservice definitief wordt en vandaar dat het signaal van Ziggo op 17 februari is gestopt.

Ik wil je graag zo snel mogelijk uit de brand helpen en daarom zal ik je via een privébericht een vouchercode sturen waarmee je de komende 7 dagen onbeperkt van je databundel gebruik kan maken. Ik verwacht dat KPN het meteen voor je kan oplossen, maar in jouw geval wil ik er graag voor zorgen dat je de maximale periode van extra data kan genieten.

Ik heb vertrouwen in de komst van de KPN monteur, je zal snel helemaal van het internet kunnen genieten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je praat hier gewoon met andere klanten op een forum en moderators lezen mee. Deadlines stellen en dreigen met rechtsmaatregelen hebben hier geen effect. 

We helpen hier elkaar met tips en hoe e.e.a. bij de provider werkt. In jouw geval heeft de internet monteur vastgesteld dat er geen licht binnenkomt. Daarom zal de backoffice van Odido een ticket openen bij de netbeheerder in jouw woonplaats. Die zijn eigenaar van het glasvezel netwerk en zullen de lijn gaan controleren. 

Aangezien je abonnement pas start nadat de router online komt worden er geen kosten in rekening gebracht.  De mobiele vouchers zijn extra service.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Floweroua, goed dat je aan de bel trekt en bedankt voor je uitgebreide verhaal, het liefst had ik gezien dat je direct kon genieten van het internet! Een snelle oplossing is voor mij het allerbelangrijkst en daarom ben ik hiervoor meteen in je dossier gedoken. Ik was blij om te lezen dat je inmiddels contact hebt gehad met KPN en dat je snel een afspraak met hen hebt staan.

Het is mij niet geheel duidelijk waar de 15 februari vandaan kwam, sorry voor deze verwarring. Ik zie namelijk dat KPN aangeeft je internetlijn per 2 februari te hebben geactiveerd. Vervolgens krijg je 14 dagen de tijd om je modem aan te sluiten voordat de overstapservice definitief wordt en vandaar dat het signaal van Ziggo op 17 februari is gestopt.

Ik wil je graag zo snel mogelijk uit de brand helpen en daarom zal ik je via een privébericht een vouchercode sturen waarmee je de komende 7 dagen onbeperkt van je databundel gebruik kan maken. Ik verwacht dat KPN het meteen voor je kan oplossen, maar in jouw geval wil ik er graag voor zorgen dat je de maximale periode van extra data kan genieten.

Ik heb vertrouwen in de komst van de KPN monteur, je zal snel helemaal van het internet kunnen genieten!

Reageer