KPN Netwerk ONT opnieuw laten registreren

  • 4 March 2024
  • 9 reacties
  • 111 Bekeken

Hoi,

Ik zit op KPN Netwerk XGS-PON en wil graag hun Nokia ONT opnieuw laten registreren. Wie kan mij daarmee helpen? ONT SN volgt in PM.

Alvast bedankt!

Marcel

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hi @msnieder, welkom  op onze Community!

Op dit moment zie ik een ONT geregistreerd staan wat eindigt op: E5F. Is het ONT door ons geleverd of is het ONT zelf aangeschaft? Ik zie dat het ONT wat nu aan staat niet door ons ondersteund wordt.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @msnieder 

Welke probleem ervaar je en heb je nu wel of geen werkend internet? Indien niet, knippert het PON lampje?

Ik heb momenteel een andere ONT geregistreerd staan die defect is en wil terug naar de ONT die door KPN Netwerk is geleverd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @msnieder, welkom  op onze Community!

Op dit moment zie ik een ONT geregistreerd staan wat eindigt op: E5F. Is het ONT door ons geleverd of is het ONT zelf aangeschaft? Ik zie dat het ONT wat nu aan staat niet door ons ondersteund wordt.

Hi @msnieder, welkom  op onze Community!

Op dit moment zie ik een ONT geregistreerd staan wat eindigt op: E5F. Is het ONT door ons geleverd of is het ONT zelf aangeschaft? Ik zie dat het ONT wat nu aan staat niet door ons ondersteund wordt.

@Tommie van Odido - dat is inderdaad een eigen ONT. Ik wil die graag terug laten zetten naar de originele ONT die door KPN Netwerk is geplaatst en eindigt op 4FB. Mocht je die niet meer in het systeem hebben staan dan kan ik die uiteraard in een PM naar je sturen.

Hoi @Tommie van Odido - ik heb je een PM gestuurd met het serienummer van de originele KPN Netwerk ONT.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @msnieder, die staat inderdaad niet in mijn systeem. Ik heb het nieuwe serienummer voor je geregistreerd. Als het goed is moet hij nu werken! 

Hi @Tommie van Odido, ik had al zo'n vermoeden dat je iets had aangepast aangezien ik verbinding met huis was verloren. Zodra ik thuis ben zal ik het testen. Bedankt voor je geweldige support!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @msnieder, geen dank! Is het al gelukt om een verbinding tot stand te krijgen of werkt het nog steeds niet? 

Hoi @Tommie van Odido, alles draait weer als een zonnetje! Heel erg blij mee. Nogmaals dank voor je hulp en opvolging.

Fijne dag gewenst.

Reageer