los lamje brand rood

  • 27 December 2023
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Goeiendag, ben nu 3 weken klant en zit inmiddels al 2 weken zonder internetverbinding. Lampje los knipperd rood. Meerdere malen gereset en stekker eruit maar niks helpt. Al een paar keer contact gehad met odido en als antwoord gekregen ze zijn er mee bezig. Is het normaal dat het zo lang duurt, heb hier bij de vorige provider nooit last van gehad.....

Cal van Odido 3 maanden geleden

Hoi @DannyJ88, heel goed dat je dit aan het licht brengt en sorry dat het al zo lang duurt, dit is absoluut niet wat wij voor ogen hebben! Ik wilde meteen adequaat voor je ingrijpen alleen zie ik dat een collega van mij je eerder vanmiddag met hoge prioriteit bij de technische dienst onder de aandacht heeft gebracht. Ik verwacht dat je uiterlijk morgen meer van ons hoort.

Wij gaan hier voor je induiken, ik verwacht dat je snel meer progressie ziet!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @DannyJ88, heel goed dat je dit aan het licht brengt en sorry dat het al zo lang duurt, dit is absoluut niet wat wij voor ogen hebben! Ik wilde meteen adequaat voor je ingrijpen alleen zie ik dat een collega van mij je eerder vanmiddag met hoge prioriteit bij de technische dienst onder de aandacht heeft gebracht. Ik verwacht dat je uiterlijk morgen meer van ons hoort.

Wij gaan hier voor je induiken, ik verwacht dat je snel meer progressie ziet!

Op het moment nog steeds niks....duurt wel heel lang zo gaan inmiddels al bijna week 3 in...

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @DannyJ88, doordat er een weekend tussen zit, zal het vanaf morgen opgepakt worden. Sorry voor het ongemak! 

Gelukkig nieuwjaar! 🎉✨

Ik heb eergister bericht gekregen dat de netwerkpartner word ingeschakeld. Kan maximaal 5 werkdagen duren voor je bericht word( nog steeds niks), dan zijn we inmiddels bekant 4 weken verder dit kan toch niet. Ben pas 5 weken lid, heb dit nog nooit ergens zo meegemaakt. Je kan toch een klant zo niet laten zitten....

Reputatie 7
Badge +9

Hey @DannyJ88, allereerst mijn excuses voor de lange wachttijd. Op 02-01 is het doorgezet naar de onderaannemer. Zij hebben inderdaad vijf werkdagen de tijd om dit op te pakken. We streven ernaar om de verwerkingstijd steeds kleiner te maken, maar op dit moment is het nog vijf werkdagen. Ik hoop dat er snel actie wordt ondernomen en dat het snel voor je opgelost is nu!

Reageer