LOS lampje knippert rood.

  • 28 August 2023
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Het LOS lampje knippert wederom rood. Twee weken geleden gebeurde precies hetzelfde en is het gemaakt na een week wachten (en dus een week geen internet). Het bleek een kabel te zijn die was losgetrokken in de wijkcentrale. Nu, twee weken later dus, precies hetzelfde probleem. Wederom wordt er een melding gemaakt bij Guidion, wederom mag ik een week lang weer wachten op internet (Ik heb ze zelf gebeld). Wij werken thuis, met hotspot krijg je niks voor elkaar. Er wordt geen haast achter gezet en niemand die het weet hoe die kabels er uit worden getrokken. Ik heb dit probleem nog nooit gehad, pas sinds ik bij T-mobile zit. De eerste keer kon ik nog accepteren, dat het na 2 weken weer gebeurt niet meer. Iemand enig idee hoe dit kan??


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @RobbertVer, welkom op de Community! 

Ik vind het spijtig om te zien dat je weer last hebt van hetzelfde probleem. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat dit gisten voor je is doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Op dit moment is nog niet bekend wat de oorzaak van het probleem is, ik weet daarom niet of het weer de kabels in de wijkcentrale zijn die het probleem veroorzaken, of dat er iets anders aan de hand is. Mijn collega's van de technische dienst gaan dit voor je onderzoeken en zij sturen de juiste persoon aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Ik zie dat mijn collega waar je gisteren contact mee hebt gehad, jou voorzien heeft van een voucher voor Unlimited internet. Dit is echt een noodoplossing, om ervoor te zorgen dat je op die manier nog gebruik kan maken van het internet tot alles thuis weer werkt zoals het zou moeten. Hierna kunnen we ook gelijk een vergoeding voor je in orde maken, zodat je niet hoeft te betalen voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. 

Weet dat wij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent en dit keer ook gaat blijven! 

Dag Nora,

Dank voor je reactie. Het is een mooi bericht, maar ondertussen nog niets verder vernomen. Om 17:30 verwacht ik dat ook niet meer. Dan zijn we, net als de vorige keer, weer 3 dagen verder om enkel een afspraak te kunnen maken met een monteur die een week vooruit plannen. Het werken met hotspot is simpelweg niet te doen, het signaal valt constant weg. Ik wacht gewoon weer verder af, maar ik ga het abonnement per direct opzeggen en zal niet meer terugkeren naar t-mobile. Ik verwacht dat de boete die ik zal moeten betalen wordt kwijtgescholden. Ik ben echt verbijsterd hoe t-mobile hiermee om gaat. 
Ik hoor graag hoe we de kosten van deze periode (en de vorige) terug kunnen krijgen.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @RobbertVer, ik begrijp je reactie volkomen! We hadden je ook super graag een ander antwoord gegeven, maar op dit moment zijn we afhankelijk van de technische dienst. Achteraf kunnen we een vergoeding voor je in orde maken, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is een reactie achterlaten als het opgelost is. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag!

Reageer