modem T56 pasword

  • 10 January 2024
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

paswoord modem verändert na 1e inlog

Daarna werkt het niet meer

modem reset werkt  niet password orginaal werkt ook niet


4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Wat mij wel eens heeft geholpen als ik het wachtwoord was vergeten een harde reset doormiddel van een dunne breinaald of iets dergelijks een reset te geven,  router haalde ik dan van de wand en liet alle kabels en snoeren er aan en drukte dan met een voorwerp in het kleine gaatje met reset net zo lang alles uitging en liet het daarna weer opstarten.

Als je dan weer inlogt is het als het ware een nieuwe inlog dus met adim en pasword, daarna moet je een nieuw wachtwoord verzinnen en deze 2x invoeren

Dat meerdere keren geprobeerd werkt niet

Dit modem nu twee weken in bezit .bij login paswoord  moest ik een nieuw paswoord verzinnen gedaan opgeschreven bij volgende inlog werkt niet .kan niet in modem komen verschilende manieren gereset niets werkt oude paswoord mijn eigen gemaakte paswoord elke keer inlog naam of paswoord verkeerd 

 

Ik had dit laatst ook dacht ik en toen bleek dat ik per ongeluk een spatie achter de inlognaam had staan die telkens onthouden werd.

Helaas ook dat niet

Stel alles op nieuw in.dus dat kan niet

Moderator edit: het is niet toegestaan om een 06-nummer als gebruikersnaam te hebben. Ik heb je gebruikersnaam aangepast. 

Reageer