modem Zyxel

  • 16 January 2024
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ben al sinds 23 dec 2023 bezig om hulp te krijgen ivm een nieuw modem (Zyxel) wat het niet meer doet.

8 Jan jl weer contact gehad toen werd er beloofd dat er binnen 3 dagen contact zou worden opgenomen met mij(Luana van Odido)

Nu wou ik wel heel graag weten wanneer er nu contact word opgenomen met mij.

 Je referentienummer is: 68235706

Kenmerk: 2370/ZCV04658

met vriendelijke groet 

Dirkje Elzinga

 

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hey @DirkjeE, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Onze techneuten hebben antwoord gegeven en ze denken dat het niet aan het modem zelf ligt. Ik zie dat je het Huawei modem aangesloten hebt op dit moment. Zou je de Zyxel willen aansluiten zodat ik een lijnmeting kan uitvoeren? Dan kan ik uitlezen waar het misgaat en de vervolgacties onderenemen. Alvast bedankt! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @DirkjeE, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Onze techneuten hebben antwoord gegeven en ze denken dat het niet aan het modem zelf ligt. Ik zie dat je het Huawei modem aangesloten hebt op dit moment. Zou je de Zyxel willen aansluiten zodat ik een lijnmeting kan uitvoeren? Dan kan ik uitlezen waar het misgaat en de vervolgacties onderenemen. Alvast bedankt! 

Hey Tommie, ik heb 23 dec 2023 contact gehad telefonisch en daar heeft een collega van jou alles doorgenomen en die stelde vast dat het modem niks meer deed aangezien 2 lampjes niet meer gingen branden..zij zou toen gelijk iemand langs sturen..gelukkig heb ik het oude modem nog anders hadden we al die tijd geen internet gehad nu valt de huawei ook regelmatig uit maar tis niet anders.

Als ik nu de zyxel modem weer moet aansluiten heb ik weer geen internet en kan ik niet met jullie ingesprek want ik heb geen abbo op mijn tel

Reputatie 7
Badge +9

Hey @DirkjeE, dan raad ik je aan om telefonisch contact met ons op te nemen. Dan kunnen ze het Zyxel modem namelijk uitlezen en zien wat er misgaat. Hopelijk krijgen we dan een beter beeld en kunnen we de juiste aansturing bieden! 

Reageer