Beantwoord

nba 2k23 error 58d85bb8

  • 11 September 2023
  • 31 reacties
  • 266 Bekeken

Ik kan geen nba potjes spelen zonder dat ik eruit wordt gekickt. Ik kreeg steeds een error nu begrijp ik dat er een oplossing is. Je eigen router halen en installeren ik heb dan de vraag “router zou voor mij het beste werken?” Ik heb op dit moment de router zyxel t50 glasvezel op aangesloten. Glasvezel is van kpn en me internet van t-mobile ik zat er over na te denken om over te stappen maar eerst wil ik graag het anders oplossen. Weten jullie misschien een geschikte router voor mij?

ik hoop snel een reactie te ontvangen!

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 September 2023, 11:09

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Reinaldo222 

Er is een groot aanbod aan eigen routers, het enige dat wordt vereist van een router is dat hij VLAN ondersteuning heeft zodat je VLAN 300 kunt taggen aan de WAN poort met connectie type DHCP.

Het is even kijken wat je precies zoekt en welk budget je daarvoor hebt.

Heb je naast tv ook tv en/of vast bellen?

Zou je een paar suggesties voor kunnen opnoemen budget is tot €100

Ik heb alleen internet en bellen van tmobile

Reputatie 7
Badge +15

@Reinaldo222

Omdat je ook vast bellen hebt zijn er niet zoveel mogelijkheden, kijk eens naar de Fritzbox 7590, wellicht kun je op marktplaats een goede deal scoren.

Ik heb vast bellen en internet geen tv

Reputatie 7
Badge +15

@Reinaldo222 

Zie mijn eerdere reactie.

Zou je ook suggesties kunnen geven voor als ik me bellen op stop zet dus alleen internet 

Reputatie 7
Badge +15

@Reinaldo222 

Dan is het wel een stuk goedkoper :

TP-Link Archer AX10 - Router - Wifi 6 - 1500 Mbps

ASUS RT-AX55 - Extendable router - WiFi 6 - AX1800

Dank u wel. Mag ik nog vragen hoe ik die dan moet installeren kan ik me modem van zyxel dan weghalen?

Reputatie 7
Badge +15

@Reinaldo222 

Zodra je weet welke je gaat nemen kunnen we je daarmee helpen als je er zelf niet uit komt.

Archer ax10 ga ik voor

Dus als ik het goed begrijp als ik die archer ax10 aanschaf kan ik me zyxel t50 modem inruilen voor die? Alleen vast bellen werkt niet meer dus die zet ik op stop.

Reputatie 7
Badge +15

@Reinaldo222

Klopt, de Zyxel kan je dan opbergen en om de TP-LINK in te stellen kan je deze instellingen gebruiken :

 

Hoe log ik in dan? Waar staan de inloggevens op de achter kant van de archer modem?

Reputatie 7
Badge +15

@Reinaldo222 

Zodra je de TP-LINK router hebt ontvangen dan zal er onder de router een sticker zitten met het default IP adres dat je in de webbrowser moet intypen en de inloggegevens staan er ook.

Ik heb de router binnen moet ik alle kabels die vast zaten aan de zyxel modem nu vast zetten aan de archer ax10? Heeft dan heel me huis gewoon weer wifi?

Reputatie 7
Badge +15

@Reinaldo222

De kabel die van de mediaconverter komt moet in de WAN poort en de kabels die in de LAN poorten zaten ook weer in de LAN poorten, verbindt dan eerst een laptop en log daarop in op de router en stel deze in met bovenstaande instellingen. Sla dit op en herstart de mediaconverter. Daarna zou het internet moeten werken.

Ik weet niet of ik een mediaconverter heb hoe kan ik dat weten? Ik heb hier namelijk geen verstand van

Ik heb een glasvezel kabel een rode

Reputatie 7
Badge +15

@Reinaldo222 

De mediaconverter zit tussen het glasvezelaansluitpunt en router, van de mediaconverter gaat er een internetkabel naar de blauwe WAN poort van de Zyxel. Plug deze in de WAN poort van de TP-LINK.

Kan het ook zijn dat ik geen mediaconverter heb of moet je dat sowieso hebben als je glasvezel heb.

Reputatie 7
Badge +15

@Reinaldo222 

Als je glasvezel hebt dat heb je een mediaconverter maar kan je niet gewoon de internetkabel uit de WAN poort van de Zyxel halen en in de TP-LINK doen?

Je gaf eerder aan dat het een rode kabel is, het kan inderdaad een rode internetkabel zijn. Dat is de standaard kabel kleur die Odido levert 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Reinaldo222, ik kom eventjes inbreken in jouw topic met een kleine toevoeging op wat Waqqas aangeeft over de Media Converter: niet alle modems vereisen een converter, maar de Zyxels hebben die allemaal wel meegestuurd gekregen - mocht jij deze om wat voor reden dan ook toch niet hebben, laat het vooral weten - we sturen met alle plezier nog een converter na! Vaak hebben eigen modems deze trouwens niet nodig omdat je deze dan direct op het FTU (aansluitpunt) kunt aansluiten zonder omvormer ertussen. Dat heeft veelal met de SFP module te maken. Succes! 😄

Ik heb nog een laatste vraag de laptop waar op je de instellingen moet gaan zetten moet die aangesloten zijn met de lan kabel of kan dat ook via je hotspot en dan naar de site om de instellingen te zetten

Reputatie 7
Badge +15

@Reinaldo222

Verbindt een laptop met een LAN poort of verbindt met het WiFi netwerk van de TP-LINK, je zult geen internet hebben maar je kan wel in je browser op de router inloggen 👍

Reageer