Nba error Code

  • 14 September 2023
  • 27 reacties
  • 146 Bekeken

Hallo ik wordt voor het 2e jaar achter elkaar uit mijn nba potjes gegooid heeft iemand oplossing hiervoor? Ik zag dat je een eigen router moest kopen ofzo ik zou graag hulp willen

Waqqas 7 maanden geleden

@AmonVanKampen 

Misschien zou je deze Fritzbox 7530 kunnen nemen.

Fritzbox 7530

Bij bol.com heb je dan ook 30 dagen bedenktijd.

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @AmonVanKampen 

Heb je een DSL of glasvezel verbinding?

Voor een eigen router is de enige vereiste dat de router VLAN ondersteuning heeft.

Sorry wat is Dsl precies? We hebben een modem  van zyxel de T-50. Glasvezel is wel bij ons aangelegd maar we hebben het nog niet verbonden met t mobile 

Reputatie 7
Badge +15

@AmonVanKampen

DSL is internet via de telefoonlijn en heb je verder ook vast bellen en/of tv?

Nee geen vast bellen, Tv hebben we via IPTV 

Reputatie 7
Badge +15

@AmonVanKampen 

Misschien zou je deze Fritzbox 7530 kunnen nemen.

Fritzbox 7530

Bij bol.com heb je dan ook 30 dagen bedenktijd.

Is er ook een goedkopere optie? Ik zag in een topic van 2 dagen geleden dat voor iemand anders de TP link archer Ax 10 ook werkte. Zou deze ook bij mij werken

Reputatie 7
Badge +15

@AmonVanKampen

Die is voor glasvezel maar deze is wel wat goedkoper :

TP-LINK Archer VR400

De TP-LINK Archer VR300 is nog een stuk goedkoper.

Oke heeft u een stappenplan voor als de router binnen is? We hebben ook een WiFi versterker van zyxel 

Reputatie 7
Badge +15

@AmonVanKampen 

Ik had mijn reactie nog bijgewerkt met een nog goedkopere maar volg de stappen hier :

https://www.tp-link.com/us/support/faq/2574/

De gegevens die je nodig hebt zijn VLAN 300 en connectie type DHCP.

IPTV heb je van Odido of een externe provider? Tv van Odido werkend krijgen op de TP-LINK gaat wel een hele uitdaging worden 😅

Dankuwel!, is van een externe provider 

Reputatie 7
Badge +15

@AmonVanKampen 

Dan komt het goed 👍

Bedankt voor de uitleg. Echter zijn wij al jaren klant bij tmobile,  ik heb begrepen dat deze kosten voor een nieuwe werkende modem door Tmobile vergoed worden. Het probleem ligt natuurlijk bij de modem. 
Zou je dit na kunnen vragen .

Reputatie 7
Badge +15

@AmonVanKampen 

Eigen apparatuur wordt niet vergoed, dat is eigenlijk je eigen keuze maar jij doet het om een probleem te fixen, misschien dat een moderator dit nog leest en hier iets over kan zeggen.

Hallo bij connection type zei je dat ik moest kiezen voor DHCP maar ik kan daar niet uit kiezen alleen maar PPPoE, Static IP en Dynamic IP zou je hiermee kunnen helpen @Waqqas 

Reputatie 7
Badge +15

@AmonVanKampen

Het is Dynamic IP, herstart de router na het opslaan, mochten er nog problemen zijn kan je dan een screenshot maken van de pagina waar je alles moet instellen?

Hallo ik ga het even opnieuw proberen want het lukte gister niet is het de bedoeling dat de “oude” zyxel T 50 die ik heb helemaal uit staat? En welke kabels van de tp link moeten waarin @Waqqas 

Reputatie 7
Badge +15

@AmonVanKampen 

De Zyxel kan terug in de doos, de internetkabel uit de blauwe WAN poort kan in de WAN poort van de TP-LINK en de LAN kabels in de LAN poorten.

Wij hebben een dsl lijn dus de internet kabel uit de blauwe wanport hebben wij niet. Zie foto @Waqqas 

 

Reputatie 7
Badge +15

@AmonVanKampen 

Klopt sorry ik dacht dat het om glasvezel ging…

De groene kabel kan ook in 1 van de gele poorten van de TP-LINK en dan instellen met de bovengenoemde instellingen.

Die groene kabel was als het goed is van de tv, weet u zeker dat het de groene is?

Reputatie 7
Badge +15

 

Deze kan in 1 van de gele poorten van de TP-LINK. De Zyxel modem heb je dan dus niet meer nodig.

Hallo we hebben voor boven een versterker van zyxel, kan die nog werken met de nieuwe tp link archer vr300?

Reputatie 7
Badge +15

@AmonVanKampen 

Heb je de VR300 ingesteld en heb je werkend internet?

Het WiFi punt zal volgens mij wel werken maar deze zal dan een eigen netwerk uitzenden.

Ja we hebben werkend internet morgen kijk ik of de versterker het ook doet 

Reageer