nieuw modem (t54) bestaande klant

  • 31 October 2023
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hoi,

Binnenkort ga ik verhuizen en wil graag Wifi-6 in mijn nieuwe woning.

 

Kan ik als bestaande klant een t54 ipv de huidige t50 krijgen, of is dit voorbehouden aan nieuwe klanten?

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @gh1994, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. In principe verhuist het huidige modem met je mee. Als eenmaal je verhuizing rond is dan kan ik je wel een nieuw modem opsturen. De verhuizing dient daarvoor wel helemaal rond te zijn in ons systeem voordat ik dit voor je kan doen! Kan je na de tijd opnieuw aan de bel trekken hiervoor? Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gh1994, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. In principe verhuist het huidige modem met je mee. Als eenmaal je verhuizing rond is dan kan ik je wel een nieuw modem opsturen. De verhuizing dient daarvoor wel helemaal rond te zijn in ons systeem voordat ik dit voor je kan doen! Kan je na de tijd opnieuw aan de bel trekken hiervoor? Alvast bedankt. 

Hi @gh1994, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. In principe verhuist het huidige modem met je mee. Als eenmaal je verhuizing rond is dan kan ik je wel een nieuw modem opsturen. De verhuizing dient daarvoor wel helemaal rond te zijn in ons systeem voordat ik dit voor je kan doen! Kan je na de tijd opnieuw aan de bel trekken hiervoor? Alvast bedankt. 

Hi Tommie, bedankt voor de snelle reactie!

 

Hoever van te voren kan ik de verhuizing doorgeven? Ik krijg 2 januari de sleutel pas.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @gh1994, bedankt voor je snelle reactie.

We hebben een heel topic geschreven over verhuizen:  

 

Neem dit gerust een keertje door. Ik zou het niet al te vroeg doen omdat er door een verhuizing geen aanpassingen gedaan kunnen worden op je abonnement. Rond half november zit je goed met het doorgeven van je verhuizing!

Reageer