Beantwoord

Nieuwe modem niet ontvangen

  • 4 November 2023
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Afspraak gepland met Guidion voor het installeren van een nieuwe modem. Modem zou bezorgd worden maar heb deze tot op heden niet ontvangen. Guidion heeft zonder overleg de afspraak verzet op een dag dat ik niet kan. Afspraak moeten annuleren. Ik kan geen nieuwe afspraak inplannen. Ontvang ik nog wel de nieuwe modem? Dan probeer ik deze zelf wel te installeren.

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 5 November 2023, 15:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Jopie_Dopie, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat in dit geval de monteur het modem en de Media Converter bij zich heeft. Aangezien er echt een Media Converter geïnstalleerd moet worden, dient de installatie door een monteur van Guidion uitgevoerd te worden. Ik heb er daarom voor gezorgd dat er een nieuw modem en een Media Converter naar je toe gestuurd worden. Ook krijg je een SMS en e-mail van Guidion om een nieuwe installatieafspraak te maken. Deze kan je inplannen op een datum waarop je zeker weet dat je het pakket hebt ontvangen. Zo kan de monteur gelijk voor je aan de slag! 

Reageer