Beantwoord

Omruilen Huawei modem tegen een Zyxel.

  • 12 September 2023
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Is het mogelijk om mijn door jullie geleverde Huawei modem om te ruilen tegen een Zyxel modem. Ik vraag hierom omdat ik niet tevreden ben over de snelheid van mijn netwerk. Hierom heb ik een jaar geleden mijn bekabeling en de switches geupgrade van cat. 5e  naar cat 6a. Dit heeft echter niet echt de snelheid verhoogt. Mijn wifi netwerk daarentegen is zeer goed ik maak hierbij gebruik van 2 Zyxel 1410 wifi extra punten die ik bij jullie heb besteld en dat behaalt wel de gewenste snelheid. Ik heb hierbij een zelfstandig netwerk gemaakt met de zyxels en hierbij de wifi van het Huawei modem uitgeschakeld. Ik heb lang gewacht met reclameren maar ik vind dat nu het moment is aangebroken om dit verzoek in te dienen. Graag verneem ik van U

In afwachting van Uw antwoord.

 

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 13 September 2023, 12:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi Martin,

 

Ik verzoek je om je e-mail adres uit je topic te halen. Dit kan door te klikken op de … onderaan je bericht en te klikken op wijzigen. Dit om spam te voorkomen. Als jij je forum profiel aanvult met je klantnummer kan de moderator van Odido je sneller helpen. Dit kan je hier wijzigen.

Oké, dank je. Volgens mij heb ik dat nu gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Martin31, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en wilde het modem voor je omruilen. Tot mijn verbazing kwam ik een contract verlenging tegen van vorig jaar maart. Hiervoor dien je onze sales afdeling te bellen op: 0800-0092. Zij nemen het contract met je door en wellicht kun je nieuwe voorwaarden krijgen. Dan kunnen ze ook meteen een nieuw modem voor je opsturen! 

Dank je, voor de genomen moeite  Die contractverlenging van vorig jaar Maart heb ik inderdaad aangevraagd. Ik heb dit telefonisch gedaan. Er werd mij toen gezegd, dat het allemaal geregeld zou worden. Nooit meer iets van gehoord. Ik heb toen gezocht of ik hierover iets kon vinden. Ik vond toen een bevestiging van de aanvraag met het verzoek contact op te nemen. Ik ben dit eigenlijk helemaal vergeten te doen. Toen ik er een periode later weer achternaam dat ik deze actie nog moest ondernemen, heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Dit lukte allemaal niet door druk bezette lijnen bij de afdeling. Verkoop en toen heb ik het eigenlijk een beetje laten waaien  ik dacht, ik heb toch nog steeds een bestaand contract, dus het zal allemaal wel goed zijn. Gemakzucht mijnerzijds. Mijn excuses hiervoor. Ik ga nu doen wat je voorstelt in je antwoord aan mij.

Dank je voor de genomen moeite en nogmaals excuses maar ik ga contact op nemen met de afdeling verkoop.

Ik vond dat ik je dit mee moest delen omdat je geprobeerd hebt om het te regelen wat betreft mijn vraag.

Dank je.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Martin31, bedankt voor je terugkoppeling.

Dit maakt het in ieder geval duidelijk. Hopelijk kom je er zelf uit, zo niet? Trek dan gerust aan de bel. Excuses zijn niet nodig, we zijn er om je te helpen!

Reageer