Beantwoord

Ondertiteling uitzetten op Macbook (Odido app)

  • 7 January 2024
  • 5 reacties
  • 38 Bekeken

Hoe zet ik de (doven)ondertiteling UIT op mijn Macbook?

icon

Beste antwoord door TMTV 9 January 2024, 12:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wencesk, de (doven)ondertiteling zet je aan en uit in het hoofdmenu. Dat doe je zo: menu → account → ondertiteling en audio → ondertiteling --> doven en slechthorenden.

Is het hiermee gelukt? 😄

Hoi @Wencesk, de (doven)ondertiteling zet je aan en uit in het hoofdmenu. Dat doe je zo: menu → account → ondertiteling en audio → ondertiteling --> doven en slechthorenden.

Is het hiermee gelukt? 😄

Hi @Jason van Odido ik denk dat ik het niet helemaal goed begrijp of de vraag verkeerd heb gesteld.
Op mijn Macbook open ik tv.odido.nl (sorry da’s dus niet de app). Daarin wil ik de ondertiteling uitzetten.

Dat moet wellicht dus anders dan dat je hierboven aangeeft :-) 

Reputatie 7
Badge +6

@Wencesk Als je tijdens het kijken over het scherm beweegt, verschijnt onderin een balk. Ga met de muis over de schuifjes helemaal rechts en dan komt dit menu naar boven:

Hier kun je de ondertiteling uitzetten. Lukt het zo?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wencesk, de (doven)ondertiteling zet je aan en uit in het hoofdmenu. Dat doe je zo: menu → account → ondertiteling en audio → ondertiteling --> doven en slechthorenden.

Is het hiermee gelukt? 😄

Hi @Jason van Odido ik denk dat ik het niet helemaal goed begrijp of de vraag verkeerd heb gesteld.
Op mijn Macbook open ik tv.odido.nl (sorry da’s dus niet de app). Daarin wil ik de ondertiteling uitzetten.

Dat moet wellicht dus anders dan dat je hierboven aangeeft :-) 

Oeps haha, dan denk ik dat we allebei per ongeluk de vraag verkeerd interpreteerden: sorry! Gelukkig biedt @TMTV jou wel het correcte antwoord! 😊 Is het nu gelukt? @Wencesk 

Hoe zet ik de (doven)ondertiteling UIT op mijn Macbook?

@TMTV dank voor je reactie. 
Geen idee hoe het kan, maar jouw oplossing werkte eerder niet, vandaar mijn vraag toen.
NU werkt het dus wel; TOP !!

Reageer