Beste Odido Community,
Ik wil graag mijn ervaringen delen sinds de overstap van T-Mobile naar Odido. Sinds deze overgang is mijn internetverbinding aanzienlijk verslechterd, evenals de service op mijn telefoon. Het is voor mij reden genoeg geweest om te besluiten mijn sim-only abonnement te verlengen bij KPN, omdat ik momenteel veel betaal voor T-Mobile en weinig kwaliteit ervaar.
Thuis maak ik nog steeds gebruik van het internet van Odido, maar ook hier ervaar ik problemen. De service is zo slecht dat ik boven nauwelijks één streepje bereik heb. Dit is zeer frustrerend, vooral gezien het feit dat deze kwesties sinds de overgang naar Odido tot op heden niet zijn opgelost.
Om deze redenen ben ik genoodzaakt deze kwestie hier aan te kaarten, omdat ik nauwelijks contact kan krijgen met de klantenservice. Ik overweeg serieus om over te stappen naar een andere provider die wel stabiel internet kan leveren, tenzij er een adequate oplossing wordt geboden.
Graag zou ik willen weten of anderen soortgelijke problemen ervaren en of er wellicht suggesties zijn om de internetkwaliteit en service te verbeteren. Daarnaast ben ik van mening dat een compensatie op zijn plaats is gezien mijn jarenlange trouw als klant, in combinatie met de aanhoudende problemen.
Ik kijk uit naar jullie reacties en eventuele oplossingen.
Met vriendelijke groet,
Aramaic