Opnieuw (6e keer) geen internet..... Rood wereldbolletje op het modem

  • 4 September 2023
  • 8 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 4

Daar zijn we weer. Voor een 6e keer dit jaar. Opnieuw geen internet jeeej. Vandaag begon de dag goed maar blijkbaar om 12.07 (volgens de T-mobile medewerker) ligt mijn verbinding eruit. Wat begon bij een rood knipperend lampje op het Huawei mediaconverter kastje eindigde in een rood wereldbolletje op het modem.

 

Er is dus op het moment weer geen internet, hierover contact gehad met T-mobile en er is weer een ticket aangemaakt… Voor mij is het echt veels te vaak dat de problemen zich voordoen en dan uit ik mij heel netjes… De vergoeding is om te huilen n.a.v. wat het mij zelf allemaal kost. De hotspot is totaal NIET te doen.

 

Hopelijk gaat dit probleem deze keer wel echt snel opgelost zijn anders gaan er echt drastische acties worden ondernomen want mijn emmer is echt vol. Nog nergens zoveel problemen gehad als bij T-mobile bah.

 

En ja, de powerflip is al uitgevoerd.

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @Steeffeh, ik ben blij om te horen dat er zo snel gehandeld is en dat je een afspraak hebt kunnen inplannen zo snel! Ik hoop dat dit ook spoedig wordt opgelost. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?  

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4

Toevallig, met dat ik het bericht hierboven typ kreeg ik een mail om een afspraak in te plannen. Hierbij de afspraak in kunnen plannen op woensdag. Ben benieuwd of het probleem opgelost gaat zijn...

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Steeffeh, ik ben blij om te horen dat er zo snel gehandeld is en dat je een afspraak hebt kunnen inplannen zo snel! Ik hoop dat dit ook spoedig wordt opgelost. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?  

Reputatie 4

Hey @Steeffeh, ik ben blij om te horen dat er zo snel gehandeld is en dat je een afspraak hebt kunnen inplannen zo snel! Ik hoop dat dit ook spoedig wordt opgelost. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?  

Zal ik doen, hoop dat het die dag zelf al geregeld kan worden want het is echt te ziek voor woorden hoe vaak het gebeurd.

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh dat begrijp ik helemaal, dat hoop ik ook! Houd me op de hoogte dan bijf ik hier met een kort lijntje bij.

Reputatie 4

@Steeffeh dat begrijp ik helemaal, dat hoop ik ook! Houd me op de hoogte dan bijf ik hier met een kort lijntje bij.

Op het moment heb ik weer internet wat heel raar is zonder enige aanpassing te hebben gedaan. Wel staat er nog een afspraak voor morgen ingepland met de monteur n.a.v. een ticket van gisteren. Hier werd aangegeven dat zij het ONT kastje en het modem willen vervangen. Hierover heb ik ook contact gehad met T-mobile (Odido) en zij gaven aan om de monteur wel langs te laten komen om het te laten vervangen aangezien de problemen zich zo vaak voordoet.


Dacht stuur het ook even hier voor de update.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Steeffeh, bedankt voor je update!

Ik zou de afspraak inderdaad laten staan en de monteur laten langskomen. Hij kan inderdaad het een en ander uitsluiten en als het nodig is alles voor je vervangen. Wij willen ervoor zorgen dat jij zonder zorgen kunt genieten van stabiel internet zonder dat het elke keer misgaat. 

Reputatie 4

Hey @Steeffeh, bedankt voor je update!

Ik zou de afspraak inderdaad laten staan en de monteur laten langskomen. Hij kan inderdaad het een en ander uitsluiten en als het nodig is alles voor je vervangen. Wij willen ervoor zorgen dat jij zonder zorgen kunt genieten van stabiel internet zonder dat het elke keer misgaat. 

De monteur is geweest, vriendelijke monteur. Heeft de verbinding getest en zag dat het in orde was. Hij gaf zelf ook al aan dat het een probleem buitenhuis geweest moet zijn (wat in de vorige 5x ook al het geval was). De verbinding werkt dus voor nu weer. Er is niks vervangen, hopelijk blijft het nu ook werken.

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh bedankt voor je snelle update. Gelukkig is het snel verholpen dit keer. Als het nog een keer gebeurt (dat hopen we natuurlijk niet) trek dan alsjeblieft aan de bel!

Reageer