Goedemorgen sinds gister avond (rond 23:30) is hier opnieuw het internet eruit. Dit is nu in de afgelopen maanden erg vaak gebeurd… Voorgaande keren was het omdat er monteurs aan het kloten waren met een kabel die niet juist was (vanaf buiten). Hierdoor kreeg ik steeds een rood lampje bij de Huawei converter kastje. Deze keer is hier nog steeds alles groen maar krijg ik geen netwerk sinds gister avond. Zowel het modem als het Huawei kastje al gereset (stroom er meerdere secondes/minuten afgehaald) maar helaas heeft dit niet tot een oplossing geboden. Op de website van odido zie ik dat er geen storing in mijn gebied zit (Ridderkerk), wel zie ik op de site van allestoringen het aantal meldingen omhoog gaan. Dus bij deze is er een storing of zit het probleem OPNIEUW ergens anders? Ben er namelijk wel even klaar mee in de afgelopen maanden heb ik zo'n 7 of 8x problemen gehad met odido….
Zit nu helaas op een hotspot te werken wat niet te doen is aangezien het bereik hier van odido zelf ook niet optimaal is...
Opnieuw geen internet via glasvezel
Bij mij nog steeds niet.
Misschien je modem even herstarten en anders hoop ik dat ze het snel voor je fixen ook!
Bij mij nog steeds niet.
Ja, hier ook geen internet via glasvezel in Ridderkerk. Zo irritant dat ze dit niet vermelden op de website
Ook bij mij in Ridderkerk storing. Volgens klantenservice wordt er aan gewerkt.
Ik heb hetzelfde probleem. Ook woonachtig in Ridderkerk. Nu zelf ook aan het werken op de hotspot maar mijn bekabelde pc gebruiken wordt nu lastig.
Zelfde probleem hier. Ook in Ridderkerk. Sinds vanochtend door dat het internet het niet doet. Thuiswerken met een hotspot is niet ideaal, dus ik hoop dat ze het snel oplossen
Om een update te geven, iemand uit de buurt van mij stuurde mij toevallig een berichtje dat hij ook geen internet heeft op dit moment. Ook woonachtig in Ridderkerk dus er zal een storing zijn.. Hopen dat dit snel wordt opgelost aangezien de hotspot niet lang volhoudt met de werkzaamheden die ik moet doen voor het werk…
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.