Opnieuw geen internet via glasvezel

  • 30 January 2024
  • 34 reacties
  • 739 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 4

Bij mij nog steeds niet. 

Misschien je modem even herstarten en anders hoop ik dat ze het snel voor je fixen ook!

Bij mij nog steeds niet. 

@Steeffeh yes! Werkt bij mij ook weer!

Reputatie 4

@yavdb1111 @Markz @JohanF @Daz2L Bij mij werkt het inmiddels weer ineens. Ik kreeg ineens weer het icoontje van de verbinding die verbonden is. Hoop dat het bij jullie ook weer werkt!

Reputatie 1

Ja, hier ook geen internet via glasvezel in Ridderkerk. Zo irritant dat ze dit niet vermelden op de website

Ook bij mij in Ridderkerk storing. Volgens klantenservice wordt er aan gewerkt.

Ik heb hetzelfde probleem. Ook woonachtig in Ridderkerk. Nu zelf ook aan het werken op de hotspot maar mijn bekabelde pc gebruiken wordt nu lastig.

Zelfde probleem hier. Ook in Ridderkerk. Sinds vanochtend door dat het internet het niet doet. Thuiswerken met een hotspot is niet ideaal, dus ik hoop dat ze het snel oplossen

Reputatie 4

Om een update te geven, iemand uit de buurt van mij stuurde mij toevallig een berichtje dat hij ook geen internet heeft op dit moment. Ook woonachtig in Ridderkerk dus er zal een storing zijn.. Hopen dat dit snel wordt opgelost aangezien de hotspot niet lang volhoudt met de werkzaamheden die ik moet doen voor het werk…

Reageer