Opnieuw weer geen internet verbinding (LOS lampje knippert)

  • 1 July 2023
  • 41 reacties
  • 672 Bekeken

Reputatie 4

Sinds gisteren (vrijdag 30-6-2023 omstreek 16:45) is mijn internet er opnieuw uit en brand er op de media converter weer een rood lampje van LOS. Dit is nu voor de 5e keer het geval dat precies hetzelfde probleem zich weer voor doet. Wanneer houdt dit eens op? Ik heb een maand lang kunnen genieten zonder problemen en nu er gisteren rondom 14:00/15:00 van KPN heeft aangebeld bij mij om te vragen of ik al gebruik maak van glasvezel en of ik bij T-mobile zit of niet werkt ineens mijn verbinding niet meer? Ik heb de vorige 4x zeker een week tot 2 weken zonder internet gezeten en dit pik ik niet om voor een 5e keer weer te moeten doen..

Ik heb dus ook T-mobile gebeld nadat mijn verbinding eruit lag, hier heb ik ook duidelijk aangegeven dat dit nu de 5e keer is en dat de eerste 4x het geval was dat mijn kabel uit de wijkkast is getrokken (vanwege een administratieve fout of iets dergelijks). Ook heb ik aangegeven dat er een KPN netwerkbeheerder voor de deur heeft gestaan en kort erna het internet eruit lag.. De medewerkster ging op dat moment even overleggen met de technische dienst (blijkbaar Gideon) en zou bij mij terug op de lijn komen. Dit is echter niet gebeurd, ik werd direct doorverbonden naar GIdeon waarbij ik zoiets had van uhh oke? Wat is dit? Eenmaal weer alles uitgelegd te hebben bij Gideon werd mij vertelt dat er een afspraak ingepland dient te worden voor het na laten kijken van het modem en de bekabeling… Ook hier heb ik aangegeven dat het nu de 5e keer is en de eerste 4x mijn kabel uit de wijkcentrale is gehaald. Toch wilde de medewerker een afspraak proberen in te plannen, ik herhaal proberen.. Helaas was dit ook telefonisch niet mogelijk gaf de medewerker aan en werd ik in een wachtrij geplaats zodat de planner voor de Gideon monteurs zsm iets kon in plannen (hierover zou ik na minimaal 3 dagen wat te horen moeten krijgen). Dit vond ik al waardeloos om te horen dat ik dus eerst 3 dagen moet wachten voordat ik te horen kan krijgen wanneer er iemand langs zou kunnen komen… Het enige wat ik dus kon doen is ja zeggen en maar afwachten tot ik bericht zou krijgen. Na dit gesprek had ik zoiets van ik ga toch T-mobile nog eens bellen want dit kan gewoon echt niet hoe dit gaat en wilde ik hier ook een duidelijk verhaal over kwijt en een klacht over indienen.

Dus ik heb opnieuw gebeld met T-mobile (klantenservice) en hier kreeg ik opnieuw een medewerkster aan de telefoon, hierbij heb ik weer op nieuw het gehele verhaal gedaan en zei de medewerkster gelijk al van, wacht even dus er is iemand van KPN bij jou aan de deur geweest en die heeft dit en dit gevraagd? Hier antwoorde ik ja dat klopt. Toen gaf de medewerkster al gelijk aan 1+1=2, dus dan moet het aan de buitencentrale liggen. De medewerkster die ik aan de telefoon had kon dus ook daadwerkelijk zien dat mijn kabel er opnieuw uitlag sinds 16:43. Tevens kon de medewerkster zien dat er 19 kabels uitwaren van de 29. Wat dus al een enorm groot en hoog aantal is. Wat wel vreemd is dat deze medewerkster wel al deze informatie kon zien maar tijdens het eerste gesprek de andere medewerkster van T-mobile dit allemaal niet kon zien. Deze medewerkster van het tweede gesprek heeft ook aangegeven dat een monteur van Gideon geen zin heeft omdat het echt aan de buiten centrale ligt. Hieruit heeft de medewerkster dus ook een melding gemaakt bij KPN zodat hier zsm naar gekeken kan worden.. Hoelang dit gaat duren geen idee, ik kreeg een telefoonnummer mee om te bellen naar de klantenservice van KPN, echter was de klantenservice al gesloten en zijn zij alleen te bereiken op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. Dus het hele weekend kan ik er dus ook niet achteraan gaan…

Wat ook vreemd is dat de medewerkster van het 2e gesprek met T-mobile kon zien dat de eerst volgende mogelijkheid was om een afspraak in te plannen bij Gideon pas op 10 juli 2023 was. Dit is dus pas volgende week maandag!!!!!! Dat is afschuwelijk!!! Doordat mijn kabel voor de zoveelste keer uit de wijkcentrale is getrokken.

Ik heb de melding laten maken bij KPN in de hoop dat het alsnog snel wordt opgelost.

Tot mijn verbazing heb ik blijkbaar zelf een afspraak kunnen inplannen bij Gideon (ook al heeft dit blijkbaar geen zin maar het kan maar geconstateerd worden...) voor morgen 1 juli 2023. Wetende dat deze monteur het probleem niet kan oplossen hoop ik toch dat middels een magische wijze toch een oplossing zou zijn.

 

Buiten het bovenstaande verhaal ben ik zeker benieuwd wat T-mobile mij kan bieden aangezien ik nu OPNIEUW geen diensten heb van T-mobile en ik er echt helemaal klaar mee ben dat dit steeds gebeurd.. Mijn werk vind dit niet leuk (helaas heb ik oproep dienst) en ik kan nu niet voor een 5e keer aankomen ja ik heb geen internet vanuit T-mobile dus ik kan niet werken…Hopelijk gaat hier dus zeer zeker een goede oplossing/vergoeding/compensatie voor komen…

 

Tommie van Odido 9 maanden geleden

@Steeffeh bedankt voor je uitgebreide update.

Gisteren is er een monteur van OPF geweest en heeft de vezelbreuk geconstateerd. Op dit moment wordt het verder onderzocht en zijn ze druk voor je bezig. Als er meer bekend over is, dit zal waarschijnlijk zijn als de breuk verholpen is, wordt er contact met je opgenomen. Dit kan een paar dagen duren.

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 4

Update nummer 1:
De monteur is vandaag langs gedaan van Gideon. Hij heeft een kabel vervangen en heeft zelf al aangegeven dat dit iets is wat buiten is. Hij heeft het probleem niet kunnen lossen, wat al bekend was dat dit zou gebeuren. De monteur heeft een melding uitgezet naar de backoffice zodat die zsm opgepakt kan worden.

Het is nu dus afwachten tot KPN het in de wijkkast opnieuw weer in orde maakt (voor de 5e keer nu). Dit aangezien het hiervoor 4x eerder is gebeurd op een precies dezelfde manier. Omdat KPN geen werkzaamheden uitvoert in het weekend zal er van het weekend dus ook geen verdere updates of oplossingen plaatsvinden.

Ik heb nadat de monteur is geweest even opnieuw contact gehad met T-Mobile om te vragen hoe en wat, hier werd mij verteld dat de KPN monteurs maandag ochtend hun meldingen zullen kijken en in de hoop dat zij dus ook maandag het probleem mogelijk kunnen oplossen. Voor nu heb ik een oplossing voor onbeperkte data voor het weekend met de telefoon. Helaas niet helemaal top aangezien het bereik hier minder is van T-mobile maar op zn minst iets.

Zodra het weer opnieuw zou moeten werken zou ik opnieuw moeten bellen ivm compensaties/vergoedingen. Dit omdat het nu ook voor de zoveelste keer gebeurd en ook elke keer hetzelfde probleem. Ik hoop niet dat het na deze keer nog eens gebeurd(helaas hoopte ik dat elke keer al).

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Steeffeh, ik begrijp je reactie volledig! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Ik snap natuurlijk dat je het liever gisteren dan vandaag opgelost zou hebben, maar dit is simpelweg geen optie. Weet dat we jouw voorbeeld meteen intern meenemen, want dit is niet hoe we het voor ons zien. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reputatie 4

Hoi @Steeffeh, ik begrijp je reactie volledig! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Ik snap natuurlijk dat je het liever gisteren dan vandaag opgelost zou hebben, maar dit is simpelweg geen optie. Weet dat we jouw voorbeeld meteen intern meenemen, want dit is niet hoe we het voor ons zien. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana

Goedemorgen, en bedankt voor het bericht. Fijn dat jullie hier ook van kunnen leren en dat het meegenomen wordt. Echter wel jammer dat het dan alsnog tot op heden 5x gebeurd en helaas 5x dezelfde fout is waardoor ik een langere tijd zonder diensten zit en hierdoor ook problemen met mijn werk heb.

Ik hoop zeker dat het heel snel wordt opgelost, wat mij tevens ook een hele snelle oplossing lijkt te zijn aangezien het een administratieve fout is waardoor de kabel uit de wijkcentrale is gehaald(opnieuw)…

Reputatie 4

Update nummer 2:
Gebeld met KPN netwerkbeheer. Zij geven aan dat zij geen diensten leveren mbt glasvezel op mijn adres. Hierbij gaf de medewerker ook aan dat er geen enkele melding is binnengekomen vanuit T-mobile of Guideon. De medewerker van KPN heeft mij doorverwezen naar toch ODF (Open Dutch Fiber). Ik werd hier ook naar doorverbonden en heb ik opnieuw (voor de zoveelste keer mijn verhaal gedaan). De medewerker van ODF stond hier van versteld en ging gelijk kijken of hij iemand van de planning kon benaderen, helaas was er een storing op de lijn van de planners(zelf ook het nummer gekregen en zelf ook te horen gekregen dat je alleen een voicemail kan achterlaten en verder niks). Er is een mail gestuurd vanuit ODF intern naar de planners in de hoop dat hier zsm een antwoord op komt.

Het is dus van het kastje naar de muur gestuurd worden, T-mobile die dingen lekker zit te maken dat KPN dit op maandag (vandaag) zou oppakken en oplossen en hier iemand voor langs zou komen. Nou daar is niks van waar want er is niet eens een melding van binnengekomen of KPN doet uberhaupt niks qua werkzaamheden hiervoor. Wat wel gek is want sinds dat de KPN netwerkbeheerder is langs geweest heb ik geen internet meer en zit ik maar met de gebakken peren.

Mobiele hotspot werkt tot op een zekere hoogte (je moet niet gebeld worden want dan verlies je de verbinding en laat ik nou net telefonische werkzaamheden moeten doen op het werk).

Het is zeer triest hoe er dus wordt voorgelogen vanuit T-mobile en ik vind het echt super jammer dat ik en misschien wel andere zo worden behandeld.

Ik hoop dat er vanuit ODF dus echt met spoed naar een oplossing wordt gekeken en dit geen 6e keer moet gaan voorkomen want het is tot zover 4x hetzelfde probleem geweest (Door het administratief niet door te zetten wordt mijn kabel er steeds uitgetrokken). Of dit nu de 5e keer ook het geval is, de kans is zeer groot al helemaal dit precies gebeurd is nadat de KPN netwerkbeheerder is langs geweest.

Op mijn werk kan ik ook niet meer aankomen met “Mijn internet ligt er weer eens uit ik kan hierdoor niet werken”. Buiten dat ik niet kan werken ben ik ook niet eens productief omdat ik de helft van de dag alleen maar zit te bellen met of T-mobile of KPN of ODF.

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh bedankt voor je duidelijke update.

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat OPF aangestuurd is! Ik ga ervan uit dat je deze week nog gebeld wordt en dat het opgelost is.

Reputatie 4

@Steeffeh bedankt voor je duidelijke update.

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat OPF aangestuurd is! Ik ga ervan uit dat je deze week nog gebeld wordt en dat het opgelost is.

Ik mag eerlijk gezegd toch wel hopen dat “deze week” vandaag of morgen zal zijn. Ik heb geen zin om weer een week of langer zonder te zitten door een administratieve fout die al 4x eerder is gemaakt!!

Reputatie 4

Update 3:
Na maandag een halve dag gebeld te hebben, heb ik op maandag ook niks meer verder mogen horen van geen enkele partij. Dit werd mij wel beloofd maar helaas. Vandaag inmiddels ook de halve dag weer bezig geweest om te bellen met ODF en met T-mobile… In de ochtend gebeld met ODF en zij zouden mij voor 12 uur wat laten weten, helaas was dit niet het geval en heb ik om 13:00 terug moeten bellen. Hieruit bleek dat het erg druk was en het hierdoor “vergeten” was. Nadat ik dus zelf had teruggebeld zou de medewerker verder kijken en vroeg mij om een half uur daarna nog eens terug te bellen zodat hij in een half uur alles kon navragen etc. Na 15 minuten belde de medewerker mij zelf al op met het nieuws dat er een monteur (van de wijkkast) bezig is met het ompatchen en dat hij nog even langs mij zou komen, hiervoor zou de monteur eerst bellen zodat ik dit kon aangeven op mijn werk. Helaas heeft de monteur mij niet gebeld en stond hij ineens voor de deur, De monteur die kwam kijken of er licht door de kabel kwam, waardoor ik al aangaf, nou dat kan ik al vertellen dat komt er niet door. Hiervoor heeft hij wat testen gedaan, waaronder een lampje door de kabel gedaan en met zijn collega gebeld die in de wijkkast stond vragen of hij een lampje zag. Maar tevergeefs helaas kwam er geen licht door de kabel. Hierdoor gaf de monteur aan dat er een MOGELIJKE breuk KAN zijn. Hiervoor heeft hij ook zijn apparatuur gepakt om te kijken of er een breuk is. Hij was enorm aan het zoeken en kijken en sprak nog de woorden uit: “Maar wat kan het dan zijn als dit het geen breuk is?”. Hierop gaf ik al aan dat ik het al helemaal niet wist. 5 minuten later pakte de monteur alles in en zei “Ja er is een breuk!” Waarop ik vroeg huh maar hoe kan dat dan? Vrijdag is er een KPN netwerkbeheerder en ineens is er een breuk terwijl hier nergens wegwerkzaamheden zijn in de straat? Waarop hij zei ja er komt geen licht door de kabel. Dus ik zei al ja dat weet ik al, maar bij wie moet ik nu zijn aangezien ik al dagen lang aan het bellen ben voor het probleem op te lossen? Hierop gaf hij het antwoord ja niet bij ons wij zorgen alleen voor licht en niet voor de straat. Dus ik vroeg nogmaals maar bij wie kan ik dan wel zijn? Zegt de monteur ja bij T-mobile die moet de straat open breken en kijken waar de breuk zit.

Hierna heb ik T-mobile gebeld en heb ik het bovenstaande ook aangegeven en heeft T-mobile weer aangegeven dat dit bij ODF hoort. Ook gaf T-mobile aan dat wanneer ik gebeld zou worden ik op moest nemen omdat ODF langs zou komen. Waarop ik al aangaf nee die is juist zojuist geweest dat geef ik je net aan, die geven aan dat ik bij jullie moet zijn omdat de straat open moet omdat er sinds vrijdag ineens een kabelbreuk zou moeten zijn terwijl er geen wegwerkzaamheden zijn hier in de buurt maar dat sinds de KPN netwerkbeheerder is langs geweest dit zo schijnt te zijn? Nou alles weer haar fijn uitgelegd voor de zoveelste keer, de medewerker kreeg hier zelfs een naar gevoel over dat het allemaal zo gaat en dat er maar geen duidelijkheid is en dat ik als klant maar einde raad ben en zou hier dus ook weer extra druk achter zetten..

 

Ook is het vreemd maar dat kan aan mij liggen dat ODF blijkbaar iets patched zonder gekeken te moeten hebben van te voren of er een breuk is of niet..

 

Kortom ik zit nog steeds met de rotzooi, geen internet, geen diensten, mobiele hotspot wat om de haverklap eruit vliegt omdat het bereik hier gewoon niet goed is voor dat soort dingen(zelfs wanneer ik de hotspot met een USB kabel doe).

 

Ik ben ook zeker ten einde raad en ik zal hier ook zeker meer van gaan maken, dit omdat mij dit nu halve dagen kosten en mijn loon hiervoor wordt ingehouden. Ik blijf keer op keer maar bezig om hiermee bezig te zijn.

Reputatie 7
Badge +14

ODF is bij jouw de netbeheerder,  net zoals bij elektriciteit,  die zijn verantwoordelijk voor de kabels in de grond waarover een dienstlevercier zoals t-mobile een internet verbinding kan leveren.  Dat ODF verschillende aannemers heeft voor verschillende werkzaamheden is op zich logisch. Het type monteur bij is anders dan iemand die een kabel komt opgraven. Ik zou verwachten dat de monteur van vandaag zijn bevindingen aan zijn opdrachtgever,  ODF , deelt en dat die de andere monteurservice aanstuurt. T-mobile kan natuurlijk wel beklag blijven doen dat het opgelost moet worden.

Reputatie 4

ODF is bij jouw de netbeheerder,  net zoals bij elektriciteit,  die zijn verantwoordelijk voor de kabels in de grond waarover een dienstlevercier zoals t-mobile een internet verbinding kan leveren.  Dat ODF verschillende aannemers heeft voor verschillende werkzaamheden is op zich logisch. Het type monteur bij is anders dan iemand die een kabel komt opgraven. Ik zou verwachten dat de monteur van vandaag zijn bevindingen aan zijn opdrachtgever,  ODF , deelt en dat die de andere monteurservice aanstuurt. T-mobile kan natuurlijk wel beklag blijven doen dat het opgelost moet worden.

De informatie die hier gegeven wordt heb ik ook al aangegeven dat het is doorgegeven. Mij werd alleen vanuit ODF verteld dat ik bij T-mobile moet zijn en bij T-mobile zeggen ze dat het bij ODF moet zijn. Echter vind ik het gewoon belachelijk dat ik voor de 5e keer problemen heb in een zeer korte tijd dat ik klant ben en ik elke keer minimaal 1 week zonder internet zit. Het bereik met mobiel netwerk is hier ook verre van goed. Elke keer gaat de verbinding verloren waardoor mobiel data ook weinig toevoeging geeft.

Het is voor mij alleen de vraag nu wat nu verder wat kan ik verwachten? Ik moet het gaan verantwoorden op mijn werk. Het is dus ook de vraag of het daadwerkelijk wel een kabelbreuk is, aangezien als er een kabelbreuk zou zijn er meerdere verbindingen uit zouden moeten liggen en T-mobile wist mij te vertellen dat er maar 2 verbindingen van de 29 uit liggen. Zoals ook al eerder is aangegeven zit ik er niet opnieuw op te wachten om weer een week te moeten wachten op internet, aangezien het nogmaals nu al de 5e keer is dat zoiets gebeurd sinds ik klant ben…

Reputatie 4

Update 4:
Vanmorgen gebeld met ODF om te vragen wat nu de gang van zaken is en wat ik zou kunnen verwachten. Zij wisten mij dit niet te vertellen en hebben mij doorverwezen naar de planners van ODF.

Ik heb dus gebeld met de planners van ODF, zij hebben aangegeven dat zij niks wisten en dat dit met de uitvoerders besproken/nagevraagd moesten worden. Mij werd toen gezegd dat mijn telefoonnummer is doorgegeven aan de uitvoerders en ik binnen een uur gebeld zou worden, indien dit niet het geval was moest ik terugbellen naar de planners van ODF. Nou na iets langer dan een uur te hebben gewacht en geen telefoontje te hebben ontvangen heb ik opnieuw terug gebeld naar de planners van ODF. Zij vonden het jammer dat ik niet gebeld was maar hebben op dat moment zelf de uitvoerders gebeld en de uitvoerders gaven aan dat het druk was en ik daarom niet gebeld ben, erg jammer weer uiteraard. Maar nadat de planner de uitvoerders dus ook verder had gesproken werd er aangegeven dat het om een mogelijke kabelbreuk gaat, ik herhaal mogelijke ze zijn dus nog niet eens zeker hiervan. Ik vroeg hierbij dus gelijk van oke en wat zijn hiervan dan de vervolgstappen? Waarop de medewerker aangaf dat ze mij hopelijk deze week nog zouden bellen om het een en ander door te geven. Waarop ik vroeg, maar wat moeten ze dan doorgeven? Waarop werd gezegd dat er mogelijk een afspraak ingepland gaat worden om het te testen, waarop ik weer aangaf van maar daarvoor is gisteren ook al iemand geweest? En je zei net al dat het een mogelijke kabelbreuk is dus dan moeten er toch mensen van buiten komen? Hierop gaf hij het antwoord ja dit kan ook het geval zijn dat zij je daarom gaan bellen wanneer dit mogelijk gaat plaats vinden. Dus ik gaf al aan maar je gaf ook net aan dat zij hebben aangegeven dat ze het enorm druk hebben, betekend dit dat ik 2/3 weken moet gaan wachten hierop? Hierop gaf de medewerker het antwoord, nee zij bellen jou hopelijk uiterlijk deze week nog hierover. Dus toen had ik ook al zoiets van oke, ik hoop het maar erg jammer dat het zo extreem lang moet gaan duren voor een 5e storing binnen zo'n korte tijd….

Ook heb ik aangegeven dat ik moet weten wat de stappen zijn aangezien ik mij moet gaan verantwoorden op het werk.

De medewerker van de planner heeft verder zijn werk goed gedaan, hij heeft zijn ding gedaan wat hij kon doen. Echter de uitvoerders hebben mij nog niet eerder gebeld terwijl dit al 3x is beloofd in de afgelopen dagen.. Tevens heeft de monteur een erg naar gevoel achter gelaten over hoe zij dit oppakken en wat zij eraan gaan doen om dit op te lossen.

Al met al ben ik dus opnieuw weer zelf achteraan moeten gaan omdat er verder geen enkele update komt, er wordt nergens druk achter gezet, ik word geen enkele keer terug gebeld ook al wordt dus bij elk telefoontje beloofd.

En dat allemaal omdat er een KPN netwerkbeheerder is langskomen vrijdag en 2 uur nadat hij is langs geweest bij mij ineens alles eruit ligt…

 

De vraag gaat dan echt zijn, gaat er echt pas wat gebeuren wanneer er Juridische stappen ondernomen gaan worden?

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh bedankt voor je uitgebreide update.

Gisteren is er een monteur van OPF geweest en heeft de vezelbreuk geconstateerd. Op dit moment wordt het verder onderzocht en zijn ze druk voor je bezig. Als er meer bekend over is, dit zal waarschijnlijk zijn als de breuk verholpen is, wordt er contact met je opgenomen. Dit kan een paar dagen duren.

Reputatie 4

Bij wie kan de declaraties en compensaties worden ingediend dan? Aangezien ik dit nog steeds niet weet.

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh dat kan via al onze kanalen, telefonisch, via Facebook, Twitter of vie hier! Dit kan wel pas als het opgelost is, dan hebben we een exacte periode dat je offline geweest bent.

Reputatie 4

@Steeffeh dat kan via al onze kanalen, telefonisch, via Facebook, Twitter of vie hier! Dit kan wel pas als het opgelost is, dan hebben we een exacte periode dat je offline geweest bent.

Dat is goed, ik zal dit dan ook zeker doen. Worden hier de andere 4x ook in meegenomen? Aangezien dit nu de 5e keer is dat ik problemen heb in een korte tijd? 

Reputatie 7
Badge +9

@Steeffeh als dat nog niet gebeurt is kun je dat uiteraard aangeven. Het moet wel bekend zijn bij ons, alles wat niet is aangegeven kunnen we niet vergoeden!

Reputatie 4

@Steeffeh als dat nog niet gebeurt is kun je dat uiteraard aangeven. Het moet wel bekend zijn bij ons, alles wat niet is aangegeven kunnen we niet vergoeden!

Dat moet zeker al wel bekend zijn bij jullie want er is elke keer iemand langs gekomen en hiervoor zijn meerdere malen contact momenten geweest. Dus dan kan dat mooi worden meegenomen :). 

 

Buiten dat hoop ik dat het snel opgelost gaat worden want we zitten nu op dag 6. Heb vandaag verder nog niks gehoord.

Reputatie 4

In de avond is het hier totaal niet meer te doen. Niks laat meer op het mobiele netwerk. Youtube pagina wordt niet geladen, blijft een witte pagina. Zodra ik het forum open ben ik 1 minuut verder voordat deze reacties geladen zijn. De mails worden niet bijgewerkt. Het lijkt wel zodra iedereen thuis komt het bereik hier echt zoo extreem slecht is… Ik zit dus zowel zonder internet thuis als zonder mobiel data in de avond uren……

Die ‘kpn netwerkbeheerder’ is dat niet gewoon een deur aan deur verkoper geweest? Uiteraard toevallig dat 2 uur laten de lijn er uit ligt, maar aangezien het de 5de keer is in korte tijd en KPN verder niks met ODF te maken heeft, nog toegang heeft tot hun centrales, lijkt het me niet zo relevant KPN er steeds bij te benoemen. Als je dat telefonisch ook doet maak je het ook zeer verwarrend.

Hoop in ieder geval dat je storing snel opgelost is, 5 keer een week zonder diensten zitten is een regelrechte wanprestatie.

Reputatie 4

Die ‘kpn netwerkbeheerder’ is dat niet gewoon een deur aan deur verkoper geweest? Uiteraard toevallig dat 2 uur laten de lijn er uit ligt, maar aangezien het de 5de keer is in korte tijd en KPN verder niks met ODF te maken heeft, nog toegang heeft tot hun centrales, lijkt het me niet zo relevant KPN er steeds bij te benoemen. Als je dat telefonisch ook doet maak je het ook zeer verwarrend.

Hoop in ieder geval dat je storing snel opgelost is, 5 keer een week zonder diensten zitten is een regelrechte wanprestatie.

Nee was letterlijk een KPN netwerkbeheerder. Tevens vandaag ook een brief in de brievenbus gekregen dat ik mij kan aanmelden voor glasvezel gebruik vanuit KPN.. Het enige wat ik continue meld aan de telefoon is hoe het vanaf vrijdag is gegaan en waar T-mobile mij toen 2x naar toe heeft gestuurd. Vanaf dat moment is het ook alleen maar T-mobile en ODF geweest.

Het is gewoon zwaar vervelend dat dit letterlijk de 5e keer is gebeurd, ik hier vorige keer ook een heel topic over gemaakt heb en ik elke keer overal achteraan moet blijven bellen omdat het maar niet juist wordt opgelost. Je wordt zelf ook nergens van op de hoogte gehouden of wat dan ook, afspraken worden niet nagekomen mbt het terugbellen bijvoorbeeld en zo zijn er nog velen min punten maar goed. 

Reputatie 4

Zojuist opnieuw proberen te bellen naar ODF om te vragen of er mogelijk al wat meer bekend is over hoe en wat. Helaas werd hier de telefoon niet opgenomen en bleef hij maar overgaan (geen wachtrij of wat dan ook). Er kwam na een x aantal minuten een bandje te horen dat zij niet in de gelegenheid zijn om het gesprek te beantwoorden..

Reputatie 4

Na 2 uur nog eens gebeld en geprobeerd het betreffende nummer van de ODF planners te bellen (Dit omdat het algemene nummer van ODF mij hier naar toe verwijst). De planners kunnen mij ook niks vertellen en sturen een mailtje naar de uitvoerders om mij hierover te bellen, helaas is dit begin van deze week ook al gedaan en later in de week nog een paar keer. Geen enkele keer heb ik een telefoontje mogen ontvangen van de uitvoerders… Wel kan ODF de uitvoerder zelf te pakken krijgen aangezien dit eergisteren ook het geval is geweest, echter konden zij op dat moment niks zeggen.

Het enige wat ik te horen krijg is ja het is druk.

Wat mij ook erg veel zorgen maakt zijn de volgende opmerkingen.
De medewerker van ODF planner zei dat ik nog een week moest wachten aangezien een terugbel notitie van 4 dagen geleden erg kort is voor de uitvoerders…
De medewerker van ODF planner geeft aan dat er mensen al langer dan een jaar wachten. Hierop gaf ik nog de opmerking met je kan mij niet vertellen dat mensen een werkende verbinding hebben gehad en deze er opeens uit ligt en hier een jaar lang op aan het wachten zijn? Hierop wist de medewerker te zeggen, oh ja zeker hoor die wachten zo lang. 

Nou heb ik daar zelf gelukkig niet veel mee maar als zulke reacties al worden gegeven heb ik al zoiets van waar gaat dit heen…

Reputatie 4

@Tommie @eric Kan ik bij jullie ook 2 nieuwe voucher codes aanvragen? Ik weet wat ik wat vroeger ben aangezien mijn 2 voucher codes (voor mij en mijn vriendin) beide morgen verlopen.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Steeffeh, ik heb ze direct in een privébericht naar je gestuurd! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 4

Er is opnieuw contact geweest met MDF planners. Hieruit kreeg ik weer dezelfde persoon aan de telefoon die ik al eerder heb gesproken. Hij zou er achteraan gaan om te kijken wat hij kon doen. Hij gaf namelijk ook aan dat er nog steeds een melding van 19 januari open staat van mij…. Het gaat dus erg fout, maar goed. De persoon die ik sprak had mij al snel een net mailtje gestuurd dat het is doorgezet naar de uitvoerders (voor de 5e keer ook) en dat de uitvoerders deze ochtend met de civiele ploeg in gesprek zou gaan. Er is aangegeven door de medewerker dat er urgentie en druk achteraan gezet moet worden omdat het nu al wat langer gaande is. Hij zou mij gaan informeren zodra hij meer zou weten.

Rond 12 uur ben ik gebeld door een monteur van MDF om te vragen of hij even langs kon komen. Ik hals over kop alles opzij weer zetten in de hoek waar hij moet zijn, aangegeven op het werk dat ik weer afwezig ben om de monteur in ontvangst te kunnen nemen. De monteur zei dat hij in 10 minuten bij mij zou zijn. Na 40 minuten te hebben gewacht en geen monteur te hebben gezien had ik toch maar de monteur even gebeld om te vragen of alles wel goed gaat en of hij nog langs komt… Nou de monteur wist mij te vertellen dat hij niet meer langs komt en het niet meer nodig is om langs te komen omdat hij contact heeft gehad met het hoofdkantoor en zij hebben gezegd dat er al eerder een monteur is geweest. Ook beweerde de monteur dat hij mij heeft gebeld en hij mijn voicemail kreeg. Ik heb geen gemiste oproep en ik heb geen voicemail gekregen wat dus erg vreemd is. Helaas heb ik dus voor niks zitten wachten hiervoor en heeft het mij opnieuw weer onnodig tijd gekost van het werk. Blijkbaar is het T-mobile netwerk hier ook zo zwak dat ik geen telefoontjes kan ontvangen van de monteur of iets… Laat staan het werken met een hotspot dan.

Helaas wordt het vertrouwens gevoel als maar minder en minder en minder, het is al super laag maar het wordt alleen maar lager. Er wordt met je omgegaan alsof je een hondje bent, je moet overal zelf maar achteraan gaan. Niks wordt opgelost, er komen GEEN updates. Ook niet vanuit T-mobile zelf aangezien ik hier ook 2 mailtjes van heb ontvangen dat er een melding is gemaakt en ik binnen 3 werkdagen reactie zou krijgen… Bij MDF is mij ook al meerdere malen beloofd dat er contact met mij opgenomen zou worden wat dus niet het geval is, ook heeft MDF mij meerdere malen beloofd dat een uitvoerder contact met mij op zou nemen, dit is dus ook nog geen enkele keer gebeurd.

Blijkbaar wist de monteur die mij belde mij OOK te vertellen dat ik niet de enige ben met een kabelbreuk maar er nog iemand is hier in de buurt. Dit werd mij dus ook al een week geleden verteld, dus ik ben niet eens de enige die hierop zit te wachten…

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Steeffeh, bedankt voor je update.

Op dit moment staat het ticket nog op afwachten. De vezelbreuk zal eerst opgelost moeten worden voordat we je online kunnen krijgen. Ik ga ervan uit dat er spoedig contact met je gezocht wordt! 

Reageer