Beantwoord

optical network terminal

  • 19 November 2023
  • 3 reacties
  • 422 Bekeken

Ik heb momenteel een kpn aansluiting. In de meterkast zit een optical network tterminalvan kpn. In het installatie pakket van odido zit een Huawei ONT. Deze moet met een bijgeleverde glasvezelkabel aangesloten worden op het glasvezel aansluitpunt (neem ik aan...). De connector op het aansluitpunt is echter male en de glasvezelkabel is ook male. Hoe gaat dit passen? Of heb ik het Huawei ONT niet nodig en kan ik rechtstreeks met een datakabel vanuit het kpn ONT naar de Zyxel T56?

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 November 2023, 12:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ericsteijvers 

De monteur zal de Huawei ONT plaatsen, de huidige wordt eraf geschoven en vervolgens wordt de Huawei middels een glasvezelkabel aangesloten.

Een patchcover of een koppelblokje zal worden gebruikt zodat de connector aangesloten kan worden.

waar kan ik een afspraak maken voor een monteur? De huidige KPN aansluiting vervalt komende donderdag.

Reputatie 7
Badge +15

@Ericsteijvers

Als het goed is heb je van je bestelling per mail een afsprakentool van Guidion ontvangen en daarmee maak je dan een afspraak met de monteur voor de installatie. De mail kan ook in je spam terecht gekomen zijn.

Heb je geen gebruik gemaakt van de overstapservice? Indien wel dan werkt KPN totdat de monteur van Guidion komt.

Reageer