packet loss 10.10.12.61

  • 12 July 2023
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Goedemorgen,

Wij hebben een glasvezelverbinding en op dit moment is de verbinding niet stabiel, ik zie een packetloss van 54%.

 

Ik zie een aantal hops met mtr:

mijn router ->  0% loss

1-244-212-87.ftth.glasoperator.nl → 0% loss

10.10.14.85 → 0% loss

10.10.12.61 → 54% loss

google.nl → 0% loss


Aangezien 10.10 een ip is in de gereserveerde range ligt dit bij T-Mobile en in mijn woonplaats is men op dit moment nog volop bezig met de uitrol van glasvezel.

 

Vele apparaten maken gebruik van Iot en het is storend.

 

Kunnen jullie hier even naar kijken? Vooral in de avond is alles zo ontzettend traag.

Cal van Odido 9 maanden geleden

Hoi @RiJo, heel goed dat je aan de bel trekt en fijn dat je al een aantal testen uit kon voeren! Ik heb ook meteen uitgebreid naar de verbinding gekeken voor je, alleen ziet de verbinding er naar het modem perfect uit. Ik zie inderdaad wel dat er packetloss wordt gemeten op de LAN poort waarop je router aangesloten is. Kan je een aantal apparaten direct aansluiten op het Zyxel modem om te meten of dit wel goed gaat? Op basis van onze meetgegevens heb ik sterk het vermoeden dat je hiermee een uitstekende verbinding zal hebben.

Ik ben benieuwd en hiermee weten we snel meer!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @RiJo, heel goed dat je aan de bel trekt en fijn dat je al een aantal testen uit kon voeren! Ik heb ook meteen uitgebreid naar de verbinding gekeken voor je, alleen ziet de verbinding er naar het modem perfect uit. Ik zie inderdaad wel dat er packetloss wordt gemeten op de LAN poort waarop je router aangesloten is. Kan je een aantal apparaten direct aansluiten op het Zyxel modem om te meten of dit wel goed gaat? Op basis van onze meetgegevens heb ik sterk het vermoeden dat je hiermee een uitstekende verbinding zal hebben.

Ik ben benieuwd en hiermee weten we snel meer!

Reageer