Beantwoord

PS5

  • 1 February 2024
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

Onderstaand bericht zag ik op jullie forum:

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

Hier hetzelfde probleem, kunnen jullie dit voor mij ook oplossen?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 2 February 2024, 11:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @SilverBeer, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad een bekend issue. Dit heeft te maken met een bug in de oude firmware van de Zyxel T-56. Ik heb het modem voor je geupgrade naar de nieuwste firmware. Als het goed is moet je nu zonder issue's COD kunnen opstarten. Laat je me weten of het gelukt is? Thanks. 

Reageer