Sinds overstap naar Odido glasvezel geen verbinding met speakers

  • 2 December 2023
  • 38 reacties
  • 1057 Bekeken

Hi. We zijn nu sinds  2 weken overgestapt op Odido glasvezel. De eerste paar dagen was de wifi onstabiel maar nu werkt het goed. Echter kunnen we onze Sonos speakers en soundbar niet meer gebruiken en ook onze nieuwe speaker van Harman Kardon maakt sinds een paar dagen geen verbinding met wifi meer via de Google Home app. Sonos gebuiken wij op dit moment niet meer, dus dat is op zich dus geen ramp,  maar ik vind het wel heel gek dat dit probleem zich nu ook voordoet bij onze speaker van Harman Kardon. We gebruiken nog een soundbar van Harman Kardon en dat gaat gek genoeg wel goed via Google Home. Echter heeft hij de andere speaker eruit gegooid en we krijgen met geen mogelijkheid meer verbinding. Alles geprobeerd; speaker reset, router aan en uit gezet. Google Home app eraf gehaald en er opnieuw opgezet.

Ik heb al een uur met de klanten service van Odido gebeld ( ivm sonos) maar die konden mij ook niet verder helpen. Ik vind het erg storend en dit heeft naar mijn idee echt met de overstap te maken want dit probleem hebben we hiervoor nooit gehad. 

Ik hoop dat iemand nog een gouden ( niet al te ingewikkelde) tip heeft.

 

rwa15 4 maanden geleden

Goedenavong gebruik je bij wifi 2,4 of 5 ghz, sonos werkt alleen op 2,4

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Is het mogelijk om mij op de lijst met de update te plaatsen? ook mijn wifi boxen werken niet (merk Edifier) meer. Dank alvast

Update is gepushed

Top het werkt weer. Dankjewel

@Sven-Odido Wil je @Kathia8383 op de lijst voor de update zetten? Alvast heel erg bedankt! 

kan ik ook op delijst voord e updfate gezet worden, ik volg het item ook al een paar weken. Ik wil ook mijn jbl link weer spelende krijgen.

Update is gepushed! 

het werkt weer, dank jullie wel.

Reputatie 6
Badge +2

@Joyce128 Ik heb het doorgegeven, je wordt op de lijst gezet! 

Hallo

Ik heb het zelfde probleem met Google Nest Audio speakers.   Alles wel geprobeerd maar geen connectie met de T56.  IS er een oplossing ?

 

Reputatie 6
Badge +2

@Joyce128 Tuurlijk! 😊 @Sven-Odido Zou jij dit willen doen? Dank je wel alvast! 

@Joyce128 @Sven-Odido 

Weet niet of het bovenstaande bericht eigenlijk voor mij bedoeld was:   Ik heb nogmaals geprobeerd de google next audio speakers aan te sluiten, maar ze wijgeren om aan de T56 wifi aangesloten te worden.   All mijn andere IOT apparated geen probleem inclusief chromescast, MIBOX, thermostaten, cameras.   firmware is:  V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108

 

Reputatie 7
Badge +5

@Sven-Odido dit verzoek is inderdaad voor @fnanne65. Dankjewel! 

Beste, 

Mijn nieuwe Harman Kardon citation one speakers verbinden niet met wifi. Nu werd ik doorverwezen naar deze community voor een bepaalde update. Kan dat alsjeblieft in orde gemaakt worden?

 

Alvast veel dank!

 

Manon 

Ik zou ook graag een update hiervoor ontvangen aangezien we ook nog steeds problemen ervaren met verbinding.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Cornalijne, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

is het mogelijk dat ik ook  de nieuwe firmware krijgt?  voor de Zyxel t56 modem want mijn JBL Music Link speakers willen niet koppelen

Reputatie 7
Badge +14

Elke router heeft al de nieuwe software.  Je kunt nog proberen wifi 6 uit te zetten en wpa3 naar wpa2 te verlagen.

Reageer