Sinds woensdag 18 geen internet

  • 20 October 2023
  • 19 reacties
  • 169 Bekeken

Sinds woensdagochtend 18 geen internet. Heb het Huawei-modem meerdere keren opgestart. Wij hebben het ook gereset.Dezelfde werking met de glasvezelkast. We hebben ook getest met een andere ethernetkabel. Er verandert niets en nog steeds geen internet. We weten niet eens of er een monteur komt.

Gisteravond hebben wij 50 minuten aan de telefoon gewacht met de klantenservice. Na 50 minuten werden we opgehangen. 

Wij weten niet meer hoe we het moeten doen. Bovendien moeten we thuiswerken...

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @Gysemans, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de desbetreffende collega een foutief ticket aangemaakt heeft. Ik heb besloten om een monteur voor je aan te sturen. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion. Hopelijk kunnen zij dit meteen voor je oplossen! Kan je ons een terugkoppeling hiervan geven? 

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gysemans, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de desbetreffende collega een foutief ticket aangemaakt heeft. Ik heb besloten om een monteur voor je aan te sturen. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion. Hopelijk kunnen zij dit meteen voor je oplossen! Kan je ons een terugkoppeling hiervan geven? 

Sinds woensdagochtend 18 geen internet. Heb het Huawei-modem meerdere keren opgestart. Wij hebben het ook gereset.Dezelfde werking met de glasvezelkast. We hebben ook getest met een andere ethernetkabel. Er verandert niets en nog steeds geen internet. We weten niet eens of er een monteur komt.

Gisteravond hebben wij 50 minuten aan de telefoon gewacht met de klantenservice. Na 50 minuten werden we opgehangen. 

Wij weten niet meer hoe we het moeten doen. Bovendien moeten we thuiswerken...

 

Hi @Gysemans, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de desbetreffende collega een foutief ticket aangemaakt heeft. Ik heb besloten om een monteur voor je aan te sturen. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion. Hopelijk kunnen zij dit meteen voor je oplossen! Kan je ons een terugkoppeling hiervan geven? 

Ik zal het doen. Ik hoop dat hij snel telefonisch contact met ons opneemt. Wij hebben vandaag een oplossing kunnen vinden door elders te gaan werken om internet te vinden. Maar vanavond zitten we weer zonder verbinding...

Hallo Tommie,

De technieker kwam gistermiddag. Het probleem zou komen van de behuizing van de optische vezel (coverter). Een software-update zou dit hebben geblokkeerd. (?!?).

Er moet een nieuwe doos worden geïnstalleerd.

 

Het lukte ons niet om vóór dinsdag de 31e een afspraak te krijgen, dus het zal twee weken zonder internet zijn….

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Gysemans, bedankt voor deze update.

Op dit moment is Guidion erg druk en kan het wat langer duren voordat er een monteur kan komen. Ik ga er wel vanuit dat hij dit voor je zal oplossen! De periode dat je zonder internet zit zal ik na de tijd voor je vergoeden. 

Hallo Tommie,

Uw monteur kwam gisterochtend, zonder de Converter. Ik dacht dat het erbij hoorde. Dus vertrok hij zonder iets te doen. De Converter werd gistermiddag afgeleverd (waarom zo laat?).


Het is mij gelukt om de oude eruit te halen en de nieuwe erin te zetten.
Op de nieuwe Converter branden de groene lampjes voor stroom, verbinding en data.


Nog steeds geen internet op de box (opnieuw opgestart, gereset, stekker uit het stopcontact gehaald en opnieuw verbonden enz...).

Nu wil ik graag snel gerepareerd worden omdat het erg lang begint te duren. Twee weken zonder tv, alle domotica in huis valt uit. Sinds twee weken kunnen wij niet meer thuiswerken en moeten we het ermee doen.

Nog steeds geen reactie, en sinds 18 oktober geen internet...

Up

Nog steeds geen reactie, en sinds 18 oktober geen internet...

Hallo? Nog steeds geen reactie, en sinds 18 oktober geen internet...

@Tommie van Odido  : ??

@Tommie van Odido : laat u vaak uw klanten zonder te antwoorden? 

Reputatie 7
Badge +16

@Gysemans Excuses voor de vertraging. Tommie heeft een enorme hoeveelheid topics die opgepakt moesten worden. We kunnen niet altijd stante pede reageren maar proberen natuurlijk wel netjes binnen 24 tot 48 uur te antwoorden. In dit geval hebben we verzaakt waarvoor een welgemeende sorry op z'n plek is! Ik ga meteen uitzoeken wat er aan de hand is en zal je zo snel mogelijk voorzien van een update… vandaag nog.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: het wordt uiterlijk morgenmiddag voor je opgepakt. Sorry voor de vertraging! 

@Jason van Odido @Tommie van Odido : wij wachten op een update en een afspraak met Guidion deze week.

@Jason van Odido @Tommie van Odido Wij wachten op onze afspraak...

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Gysemans, ik zie dat de afspraak inmiddels staat voor morgenochtend. Hou ons vooral op de hoogte!

@Tommie van Odido @Jason van Odido @Cheyenne van Odido 

 

De reparatie is voltooid.

De storing begon op 18 oktober en eindigde op 9 november. Gedurende deze hele periode kon ik niet profiteren van mijn internetdienst, wat voor veel ongemak zorgde.

Sterker nog, ik had geen toegang meer tot internet om te werken, ik kon de aangesloten apparaten in mijn huis niet meer gebruiken en natuurlijk geen televisie meer.

Ik heb meerdere keren contact opgenomen met jullie klantenservice om het probleem te melden, maar ik heb ruim 3 weken moeten wachten op een oplossing.

Ik ben dus zeer ontevreden over de manier waarop met deze situatie is omgegaan. Ik denk dat uw bedrijf responsiever en proactiever had kunnen zijn.

Naar aanleiding van deze schade wil ik graag een financiële compensatie krijgen. Ik vraag een aftrek voor ongebruikte dagen op mijn volgende factuur, evenals de Odido-kaart van 10 euro.

Daarnaast nodig ik je uit om een ​​commercieel gebaar te maken. Ik laat het aan u over om een ​​aanvullende compensatie voor te stellen.

Ten slotte vraag ik u mij te vertellen wat ik met de oude Converter moet doen. Kan ik het in de prullenbak gooien?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gysemans, ik ben erg blij om te horen dat het opgelost is!

Ik heb zojuist de gehele periode voor je vergoed. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. De simkaart is al vergoed en zal op de factuur van november verrekend worden. De oude converter hoeven we inderdaad niet meer terug en kun je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. 

Reageer