T50 gekregen ipv t54

  • 27 August 2023
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste iedereen,

 

Nieuwe klant en (overgestapt van tele2) glasvezel abonnement afgesloten. Ik krijg alleen een verouderde T50 thuisbezorgd. Op de website staat duidelijk de t54 vermeld met wifi 6e. Dat was ook de reden waarom ik ben overgestapt. 

 

Kunnen jullie een nieuwe router opsturen? Dit zijn geen afspraken.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Paling


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er is geen garantie op een type router. Dit soort apparatuur kent ook achaarste.  Er is trouwens nog.maar weinig apparatuur die wifi6 ondersteunen op wat telefoons na. Wat voor snelheid glasvezel heb je gekozen?

Dan moet tmobile niet op de pagina waar je internet besteld zeggen dat ze de T54 gaan opsturen! Ze garanderen het dus wel een lopen er zelfs mee te koop.

https://www.t-mobile.nl/thuis/internet/wifi-6

"En bij een nieuw glasvezelabonnement van T-Mobile krijg je een Zyxel T54 modem die Wifi 6 ondersteunt. " 

 

GOED BEGIN... 

 

Hoi @Paling 

Het is zelfs zo voor nieuwe (glasvezel) klanten dat ze een T56 krijgen.

Hoe het zit voor de overstap van Tele2 naar T-Mobile weet ik niet.

Omdat dit 1 is geworden kan dit de rede zijn dat U niet de nieuwste router krijgt.

 

Reputatie 7
Badge +14

Inderdaad,  want de t50 en t54 is nog een dsl en Glasvezel WAN in 1 apparaat. De t56 is glasvezel only.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Paling 

Nieuwe DSL klanten krijgen de Zyxel-T54

Nieuwe glasvezel klanten krijgen de Zyxel-T56

Tele2 klanten die overstappen naar T-Mobile krijgen de Zyxel-T50, ik had gelezen dat dit te maken heeft met de voorraad. Misschien dat daar verandering in is gekomen en een moderator je toch een Zyxel-T54 kan geven.

Reageer