Twee opeenvolgende dagen storing, overgestapt sinds 24/10

  • 26 October 2023
  • 7 reacties
  • 43 Bekeken

Hi,

 

Afgelopen dinsdag overgestapt naar Odido via de Glasvezel lijn. Volgens de medewerker aan de telefoon was dit geen probleem. Dinsdag is de monteur langs geweest en heeft alles netjes aangesloten; zover alles goed.

 

Dinsdagochtend wakker geworden zonder internet. Modem gerestart en alles werkte weer.

 

Vandaag na werk thuisgekomen, en alweer geen internet. Dit keer heeft de restart niet geholpen, ook niet van het glasvezelkastje.

 

Rood knipperend LOS lichtje. Raar dat het dinsdag wel werkt, woensdagochtend niet; middag weer  wel. En nu weer niet.

 

Lastig thuiswerken op deze manier.

Cal van Odido 6 maanden geleden

Hoi @ptkkkk, goed dat je aan de bel trekt, dit is natuurlijk niet hoe wij het voor ogen hebben, wij lossen dit heel graag en heel snel voor je op! Ik wilde meteen in je verbinding duiken alleen zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met een collega van mij en dat er een onderzoek is geopend bij de technische dienst. Zelf geef je ook terecht aan dat alles netjes aangesloten lijkt. Daarom gaan wij het glasvezelnetwerk heel goed onder de loep nemen en ik hoop dat wij zo snel mogelijk de speld in de hooiberg weten te vinden.

Daarnaast was ik blij om te zien dat je inmiddels ook een vouchercode hebt ontvangen voor extra data. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat het absoluut weten.

Voor nu gaan wij dit uitgebreid voor je onderzoeken, ik hoop dat wij je heel snel het ‘brand meester’ signaal kunnen geven! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ptkkkk, goed dat je aan de bel trekt, dit is natuurlijk niet hoe wij het voor ogen hebben, wij lossen dit heel graag en heel snel voor je op! Ik wilde meteen in je verbinding duiken alleen zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met een collega van mij en dat er een onderzoek is geopend bij de technische dienst. Zelf geef je ook terecht aan dat alles netjes aangesloten lijkt. Daarom gaan wij het glasvezelnetwerk heel goed onder de loep nemen en ik hoop dat wij zo snel mogelijk de speld in de hooiberg weten te vinden.

Daarnaast was ik blij om te zien dat je inmiddels ook een vouchercode hebt ontvangen voor extra data. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat het absoluut weten.

Voor nu gaan wij dit uitgebreid voor je onderzoeken, ik hoop dat wij je heel snel het ‘brand meester’ signaal kunnen geven! 

Hoi @ptkkkk, goed dat je aan de bel trekt, dit is natuurlijk niet hoe wij het voor ogen hebben, wij lossen dit heel graag en heel snel voor je op! Ik wilde meteen in je verbinding duiken alleen zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met een collega van mij en dat er een onderzoek is geopend bij de technische dienst. Zelf geef je ook terecht aan dat alles netjes aangesloten lijkt. Daarom gaan wij het glasvezelnetwerk heel goed onder de loep nemen en ik hoop dat wij zo snel mogelijk de speld in de hooiberg weten te vinden.

Daarnaast was ik blij om te zien dat je inmiddels ook een vouchercode hebt ontvangen voor extra data. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat het absoluut weten.

Voor nu gaan wij dit uitgebreid voor je onderzoeken, ik hoop dat wij je heel snel het ‘brand meester’ signaal kunnen geven! 

Hi,

 

Ik zie op een ander topic dat er al gelijk een monteur is ingepland. Waarom niet bij mij?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ptkkkk, we hebben het over twee verschillende problemen hier. Onze techneuten zullen jouw verbinding eerst moeten checken voordat er een monteur aangestuurd moet worden.

Hey @ptkkkk, we hebben het over twee verschillende problemen hier. Onze techneuten zullen jouw verbinding eerst moeten checken voordat er een monteur aangestuurd moet worden.

Waarom moet dat gedaan worden? Er is al bekend dat er in de wijkcentrale 4 van de 8 units niet werkend zijn. Dan lijkt mij daar een monteur heen te moeten toch?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ptkkkk, als er een monteur langs moet komen zal deze worden aangestuurd. Wie heeft er gezegd dat er vier van de acht units niet werken? Wat bedoel je precies met units? 

Hey @ptkkkk, als er een monteur langs moet komen zal deze worden aangestuurd. Wie heeft er gezegd dat er vier van de acht units niet werken? Wat bedoel je precies met units? 

Aan de telefoon werd dit vernoemd. “Units” werd tegen mij gezegd. Degene aan de telefoon gaf aan dat 4 van de 8 verbindingen naar klanten van jullie in die specifieke centrale niet werken, waaronder de mijne.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@ptkkkk hij bedoelde ONT's in de wijkcentrale, nu begrijp ik je. Het lijkt eerder een glasvezelbreuk of een te hoge demping op het ONT. Onze techneuten zijn het nu verder aan het onderzoeken, zodra ze weten wat er aan de hand is zullen ze een monteur aansturen.

Reageer