Verouderde HG659 modem vervangen

  • 26 November 2023
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

Goedemiddag,

Mijn huidige Huawei HG-659 modem is enorm verouderd en heeft vaak verbindingsproblemen. Om de zoveel tijd kapt de 5Ghz ermee terwijl 2.4Ghz wel functioneert (ook maar amper en heel langzaam). Indien mogelijk zou ik graag deze omruilen met een vervangende modem. Alvast bedankt!

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @Lumines, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Het Huawei modem is inderdaad ietwat verouderd en deze ruil ik heel graag voor je om. Op dit moment gaat dat alleen nog niet omdat je glasvezel aangevraagd hebt. Hierdoor kan ik geen aanpassingen doen op jouw abonnement. Zodra jij opgeleverd bent kan ik je een nieuw modem opsturen! Kan je dan opnieuw aan de bel trekken? Dan zorg ik dat er razendsnel een nieuw modem jouw kant op komt. Alvast bedankt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lumines, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Het Huawei modem is inderdaad ietwat verouderd en deze ruil ik heel graag voor je om. Op dit moment gaat dat alleen nog niet omdat je glasvezel aangevraagd hebt. Hierdoor kan ik geen aanpassingen doen op jouw abonnement. Zodra jij opgeleverd bent kan ik je een nieuw modem opsturen! Kan je dan opnieuw aan de bel trekken? Dan zorg ik dat er razendsnel een nieuw modem jouw kant op komt. Alvast bedankt.

Hi @Lumines, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Het Huawei modem is inderdaad ietwat verouderd en deze ruil ik heel graag voor je om. Op dit moment gaat dat alleen nog niet omdat je glasvezel aangevraagd hebt. Hierdoor kan ik geen aanpassingen doen op jouw abonnement. Zodra jij opgeleverd bent kan ik je een nieuw modem opsturen! Kan je dan opnieuw aan de bel trekken? Dan zorg ik dat er razendsnel een nieuw modem jouw kant op komt. Alvast bedankt.

Hoi Tommie,

Bedankt voor je reactie. Echter is er een probleem met je voorstel. Mijn aanvraag voor glasvezel was op 17-08-2022. Ik wacht dus al meer dan een 15 maanden op glasvezel, zonder vooruitzicht, omdat het blijkbaar spaak loopt bij Open Dutch Fiber. Als ik tot na de levering moet wachten voor een functionerende modem, dan mag ik nog lang wachten, met verbindingsproblemen al die tijd. Is er een mogelijkheid om de vervangende modem alvast te mogen ontvangen? Bij voorbaat dank.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Lumines, er is jammer genoeg echt geen andere mogelijkheid. Dit laat het systeem simpelweg niet toe. Zou je het modem kunnen voorzien van een harde factory reset? Dit kan nog wel eens helpen met de verbinding.

Wel heb ik onze glasvezelafdeling voor je aan de digitale mouw getrokken. Zij gaan jouw oplevering onderzoeken en doorzetten waar mogelijk. Ook heb ik ze gevraagd je op te bellen en een update te geven. Hopelijk komt er nu een schot in de zaak. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet te pakken kunnen krijgen dan spreken ze een voicemail in! 

Reageer