Vervangen mijn oude Draytek Vigor 2132FVn

  • 3 February 2024
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Goeieavond, ik heb al sinds 2016 een thuis internet abonnement bij Odido sinds toen heb ik ook de Draytek Vigor 2132FVn ik heb een 1GB abonnement maar ik denk dat die nu wat ouder is geworden want ik krijg ook met moeite 400mb en ik heb daardoor ook slechte bereik op het tweede verdieping.

Ik wil graag daarom een nieuwe router inplaats hiervan hebben.

Ik moet vaak vanaf huis werken en dat gaat af en toe heel moeilijk met het huidige router wat ik momenteel heb.

Ik hoop graag op een snelle reactie van u.

Alvast bedankt. 

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @Madyan N, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik kan het modem direct voor je vervangen. Hier is wel een monteur voor nodig, hij moet namelijk de mediaconverter komen installeren. Je ontvangt dan de Zyxel T-56. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten? 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Madyan N, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik kan het modem direct voor je vervangen. Hier is wel een monteur voor nodig, hij moet namelijk de mediaconverter komen installeren. Je ontvangt dan de Zyxel T-56. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten? 

Hallo @Tommie van Odido 

Bedankt voor u reactie,

ja, ik zou graag willen dat u het in gang gaat zetten voor me,

hoe kan ik een afspraak ervoor maken? Ik zou het graag op een vrijdag willen vervangen omdat ik alleen op vrijdag vrij ben. 

 

Nogmaals bedankt voor uw reactie.

 

Groetjes 

Madyan 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Madyan NIk heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in Mijn Odido, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant. 

Reageer