Hallo,
Wij hebben sinds juni dit jaar t-mobile thuis glasvezel 1gb, in het begin heeft het gewerkt alleen viel soms tussendoor de verbinding weg. Een paar dagen later was dit weer weg en hebben we eigenlijk tot 8 augustus normaal gebruik kunnen maken van t-mobile thuis. Echter sinds 8 augustus is het een en al ellende met wel meerdere malen op een dag verbinding verlies, ik zit inmiddels met de handen in het haar en weet niet meer waar het vandaan komt. Ook is er op 8 augustus een ticket aangemaakt maar deze is vandaag gesloten omdat het ‘’opgelost’’ is. Ik heb vandaag weer contact gehad met de klanten service en daar werd mij verteld dat ik waarschijnlijk te veel apparaten heb, terwijl ik bij mijn vorige internet provider ONVI met de linksys velop (direct op de mediaconverter) geen enkel probleem had. Ik gebruik de velop nu niet meer maar ik gebruik het modem (T54) en de wifi plus (WX5600)
Ik heb wel geteld 10 apparaten direct met het modem verbonden via wifi
10 apparaten via de kabel met het modem waarvan 2 de wifi versterkers zijn van t mobile. en daar zijn dan weer 11 apparaten mee verbonden via wifi en bekabeld.
Zou het echt aan het aantal apparaten kunnen liggen? Het zijn geen apparaten die veel data vragen want het merendeel is smart apparatuur.
Misschien iemand die mij kan helpen met de wegvallende verbinding?